Gå til innhold

Undead, hvilken class?

Anbefalte innlegg

Hvilken class er det best å spille med undead, jeg tenker med tanke på racials og slik? Har det slik at om jeg gir en fyr 65g på Aszune alliance, får jeg 40g + UD mount på Trollbane horde :)

Har mest lyst til enten warlock eller priest :)

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er ikke så mye vits og få UD mount hvis du er warlock da :p

EDIT: eller det er jo noen som ikke liker Lock mounten pga manacosten, men jeg personlig ser ikke hvorfor dette er noe stort problem

Endret av Abe_
Lenke til kommentar

EDIT: eller det er jo noen som ikke liker Lock mounten pga manacosten, men jeg personlig ser ikke hvorfor dette er noe stort problem

5427745[/snapback]

vel, før kosta felsteed/dreadsteed 15 % av base mana, men har sunket til 100 mana uansett, ellers er jeg utrolig heldig med manaen min :wee:

Lenke til kommentar

5427745[/snapback]

vel, før kosta felsteed/dreadsteed 15 % av base mana, men har sunket til 100 mana uansett, ellers er jeg utrolig heldig med manaen min :wee:

5427787[/snapback]

Jepp, de forandret mana cost på både lock og pally mount i patch 1.9.

Lenke til kommentar

de er ikke oppdaterte, her er oppdatert:

Will of the Forsaken - active

Activate to become immune to fear, sleep, and charm effects - lasts 5 sec - 3 min cooldown

Cannibalize - active

Restores 7% of max hitpoits every 2 seconds - lasts 10 sec - 3 min cooldown

Underwater Breathing - passive

Underwater breath increased by 4x

Shadow Resistance - passive

All Undead get +10 Shadow Resistance

Lenke til kommentar

Gå shadow opp til lvl 60 og eventuelt respec, da shadow er mye bedre til å soloe med.

Du gjør såpass bra healing allikevel fram til da, så det er ikke no problemer med og få gruppe hvis du tror det.

Også er du konge i pvp med shadow.

Endret av argomara
Lenke til kommentar

Velg shadow helt opptil du får Mindflay, ta så å gå opp i discipline for å få improved pw: shield. Så går du videre i shadow. Spirit tap er utrolig viktig også :p

Og som Argomara sier, det er ikke et problem med healing egentlig helt opptil strat/scholo/brs.

Endret av Zevz0r
Lenke til kommentar

5/5 blackout, 5/5 spirit tap, 2/2 imp. sw:p, 5/5 imp. mind blast, 1/1 mind flay, 2/2 imp psychic scream, 1/1 silence, 1/1 vampiric embrace, 5/5 shadow weaving, 3/5 darkness, 1/1 shadowform. Beste PvE speccen fram til lvl 60 vil jeg påstå. Fortsett med talentpoints i disc treet (unbreakable will, imp. shield osv). Her er min specc btw.

Endret av FLuAA
Lenke til kommentar
Velg shadow helt opptil du får Mindflay, ta så å gå opp i discipline for å få improved pw: shield. Så går du videre i shadow. Spirit tap er utrolig viktig også :p

Og som Argomara sier, det er ikke et problem med healing egentlig helt opptil strat/scholo/brs.

5440868[/snapback]

OK da..

Greit og gå disc også, glemte det, tidlig på morningen vett..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...