Hydrolift Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hei! Takk for din bestilling av Nextreme 24. Din bredbåndslinje er nå oppgradert. Dette betyr at du vil kunne oppnå en hastighet på inntil 8032/864 kbps på din bredbåndslinje. Denne hastigheten vil du beholde til... Jeg har standard linja til NGT. typ 3500kbps så måtte jeg prøve Nextreme (8032/864!) fikk en minimal boost. økte kanskje 15%. noen som har adressa til noen i ledelsen i ngt? kunne tenke meg å ta en prat over et slag balltre... noen andre tips om hva jeg kan gjøre ? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hvor langt bor du fra sentralen da? Sjekket du opp om du kunne få 8 Mbit før du oppgraderte? Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 står en boks rett uti gata. selve HOVEDsentralen, som ligger i byen, bor i byen, ligger 1km unna eller noe..... ja, jeg har oppgradert linja før (4mbit) og da infridde den. har den eldste routeren tho..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå