Gjest Slettet-yXKhlxsjUZ Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Kan noen forklare meg (veldig enkelt helst) hvordan jeg endrer oppløsningen på skjermen? Når jeg trykker System -> Brukervalg -> Endre skjermoppløsningen , så vil den ikke Den står fast på640*480 ! Har et Geforce FX 5200 forresten Endret 12. januar 2006 av Slettet-yXKhlxsjUZ Lenke til kommentar
Del Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Antar du har en ny versjon av Ubuntu, som bruker xorg som xserver, kjør: $head -30 /etc/X11/xorg.conf der står det hvordan du setter opp xserveren på nytt, legg inn de oppløsninger du vil ha. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Det går også ann å få opp instalasjons valgene til X, ved hjelp av en kommando, hva nå den var. Bare husk at du velger med space, ikke enter. (Måtte kjøre configen 19 gangerfør jeg fant ut at det var space ^^) Lenke til kommentar
Del Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 kommandoen står i begynnelsen av xorg.conf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå