Gå til innhold

Rammstein saksøkes av kannibal - yehy eller nehy?

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du kan ikkje samenligne det jan-erik de blir heilt feil

5459638[/snapback]

Kan jeg ikke sammenligne MENNESKELIGE RETTIGHETER når det er snakk om mennesker? Så du finner det heeeeeeeeeeeeeeeeeelt på trynet at Saddam Hussein får rettsak, han har jo hatt ansvaret for verre ting. Så du også mener at vedkommende burde blitt tungt torturert (jada han mente det, vi kjenner headgjelme) strippet for rettigheter og hengt?

En annen ting..jeg kan ikke sammenligne det fordi det var basert på empati det og? Person vs person, samfunn vs person?

Fra artikkelen:

Meiwes møtte sitt offer, datateknikeren Bernd Jürgen Brandes på internett der Meiwes søkte etter unge menn han kunne spise. Meiwes og Brandes ble elskere og de planla sammen drapet på Brandes, der han ønsket å bli partert og spist.

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar

5459638[/snapback]

Kan jeg ikke sammenligne MENNESKELIGE RETTIGHETER når det er snakk om mennesker? Så du finner det heeeeeeeeeeeeeeeeeelt på trynet at Saddam Hussein får rettsak, han har jo hatt ansvaret for verre ting. Så du også mener at vedkommende burde blitt tungt torturert (jada han mente det, vi kjenner headgjelme) strippet for rettigheter og hengt?

5459665[/snapback]

nei, tungt torturert skal han ikkje bli etter min meining, han gjorde ingen noke vondt, berre det att det er heilt sjukt av ein person og ete ein annar person, da eg skreiv att eg meinte han burde fått døddsstraff, trodde jeg han hadde gjort det uten "tillatelse" og da er det sykere enn sykest og fyre nburde aldri fått sett lys igjen

Lenke til kommentar

5459638[/snapback]

5459665[/snapback]

nei, tungt torturert skal han ikkje bli etter min meining, han gjorde ingen noke vondt, berre det att det er heilt sjukt av ein person og ete ein annar person, da eg skreiv att eg meinte han burde fått døddsstraff, trodde jeg han hadde gjort det uten "tillatelse" og da er det sykere enn sykest og fyre nburde aldri fått sett lys igjen

5459680[/snapback]

Må lese bedre neste gang da, før du uttaler deg.

Lenke til kommentar
Du beviser igjen at du ikke er i stand til å føre en diskusjon uten å komme med piss?

5459637[/snapback]

Du beviser igjen at du ikke er i stand til å føre en diskusjon uten å komme med personangrep?

jada han mente det, vi kjenner headgjelme

skjønner at du har driti deg ut? at det faktisk ikke kan sammenlignes?

til tider syntes jeg litt synd på deg. du klarer ikke å holde deg innenfor diskusjonen uten å komme med anklager eller offtopic bullshit.

alltid like koz :wee:

jeg syntes foresten vi skal komme oss tilbake til det tråden handler om nå.

at rammstein saksøkes av en kannibal fordi de har laget en sang om hans perverse handling ikke om han skal ha rettigheter eller ikke.

Lenke til kommentar

5459638[/snapback]

5459665[/snapback]

5459680[/snapback]

Må lese bedre neste gang da, før du uttaler deg.

5459688[/snapback]

men du skjønner vell sjølv det er noke som ikkje klaffer heilt der?, 8års fengsell for og spise opp eit menneske, for så og sitte og smile i retten, saksøke folk og prøve og få medkjennsle, fyren er gal, er han gal nok til og spise eit menneske, er han gal nok til og gjere slike psykpopatiske handlinger igjen.

Lenke til kommentar
Du beviser igjen at du ikke er i stand til å føre en diskusjon uten å komme med piss?

5459637[/snapback]

Du beviser igjen at du ikke er i stand til å føre en diskusjon uten å komme med personangrep?

jada han mente det, vi kjenner headgjelme

skjønner at du har driti deg ut? at det faktisk ikke kan sammenlignes?

til tider syntes jeg litt synd på deg. du klarer ikke å holde deg innenfor diskusjonen uten å komme med anklager eller offtopic bullshit.

alltid like koz :wee:

jeg syntes foresten vi skal komme oss tilbake til det tråden handler om nå.

at rammstein saksøkes av en kannibal fordi de har laget en sang om hans perverse handling ikke om han skal ha rettigheter eller ikke.

5459706[/snapback]

Du synes synd på meg ja? Det er da sabla merkelig hvor nedsettende du var da, men fremdeles sutrer over at jeg angriper din sarte sjel. To sider av samme sak, pus.

Og hva kan ikke sammenlignes? Kan ikke drap sammenlignes? Du skjønner ikke at jeg underbygger forrige påstand med at subjektive holdninger er totalt på trynet?

Og om han ikke skal ha rettigheter eller ei? Unnskyld, du er trådstarter, du nevnte det? Du dro tråden over til det?

Drugis: Vel, jeg finner voldtekt en mer grusom handling enn noe planlagt ilag. Det er f.eks folk som liker å slå, noen liker å bli slått. Noen fantaserer om å spise folk, andre vil bli spist. De gjorde noe _ilag_. De er ikke en trussel for å ødelegge et lite barns liv ved å antaste det. Fremdeles dere vil låse denne karen her bak lås og slå for alltid, når det finnes verre fisker i sjøen?

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar
Du synes synd på meg ja? Det er da sabla merkelig hvor nedsettende du var da, men fremdeles sutrer over at jeg angriper din sarte sjel

ja, men du skjønner, min sarte sjel tåler ikke sånne kraftige innstøt skjønner du :cool:

og ja, jeg dro tråden i feil retning. nå prøver jeg å få den tilbake på rett vei igjen.

edit:

Fremdeles dere vil låse denne karen her bak lås og slå for alltid, når det finnes verre fisker i sjøen?

har vi sagt at vi IKKE ville ha låst inne voldtektsmenn og barnemisshandlere?

i såfall, vær så snill! qoute det innlegget!

du kan derimot lete etter en tråd som handlet om det der i p og s delen på forumet, så skal du se at vi deler en ganske så lik mening om det der. voldtekt ødelegger liv. hadde det hvert opp til meg skulle straffen for voldtekt hvert no av den samme som drap.

edit2:

men nå må vi komme oss tilbake på rett vei her.. vi kan krangle og diskutere dette i tråder som handler om det

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Du

Drugis: Vel, jeg finner voldtekt en mer grusom handling enn noe planlagt ilag. Det er f.eks folk som liker å slå, noen liker å bli slått. Noen fantaserer om å spise folk, andre vil bli spist. De gjorde noe _ilag_. De er ikke en trussel for å ødelegge et lite barns liv ved å antaste det. Fremdeles dere vil låse denne karen her bak lås og slå for alltid, når det finnes verre fisker i sjøen?

5459746[/snapback]

haleluja som du vrir på ting! seier som headcleaver : har vi sagt at vi IKKE ville ha låst inne voldtektsmenn og barnemisshandlere?

i såfall, vær så snill! qoute det innlegget!

EDIT: lets chill :p

Endret av drugis
Lenke til kommentar

Nå tar dere tak i feil gren og satser på å vri og vende. Det dere ikke får med dere er at det der ble gjort ilag, det var et samarbeid mellom to mennesker. Om slike ting rettferdiggjør livstid i fengsel, ingen menneskerettigheter og tortur så må jeg si hæ? Og dessuten. Dette er en helt annen sak. Det er en person som vil saksøke noen for å ha stjelt en ide for å tjene penger på en personlig historie, som saksøker ikke selv forstår (ei jeg) oppstyret om? Det er å rippe opp i gamle saker.

Siterer første post.

hva mener dere? bare jeg som syntes det er absurd at han i det hele tatt får lov å saksøke bandet?

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar

ja, det var ikke tvang. men jeg syntes alikevel at han burde sperres inne lenger enn 8år..

men om han skal ha rett til å saksøke rammstein for å ha "stjelt" en ide og tjene penger på den, så burde han virkelig saksøke aviser og tv i tillegg. de har tjent like mye på denne "ideen" som det rammstein har.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...