Gå til innhold

Rammstein saksøkes av kannibal - yehy eller nehy?

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja... Er ikke helt sikker jeg. Fyren har jo ikke gjort noe galt tidligere, og derfor tror jeg han har selvkontroll nok til å la være å spise folk som ikke har lyst i fremtiden også. Dessuten tror jeg handlingen hans var mer et utslag av fetisjisme enn psykisk ustabilitet, selv om det kan diskuteres hvor mye sammenheng det er mellom disse to tingene :)

Lenke til kommentar
han har da ikke forvoldt noen skade som ikke var ønsket?

5449408[/snapback]

å torturere han var ment som en spøk, men jeg spøker ikke da jeg syntes han burde sperres inne for resten av livet. såpass psykisksyke mennekser trenger vi ikke vandrene rundt i samfunnet.

5450146[/snapback]

Du heter jo headcleaver....

Lenke til kommentar
Du heter jo headcleaver....

5450726[/snapback]

mhm, og om jeg hadde kunnet bytte navn så hadde jeg gjort det. men jeg tviler på at "jeg syntes navnet mitt er fjollete og barnslig" er en bra nok grunn til å få byttet.

dessuten sier ikke det nicket noe mer om meg enn at jeg syntes det var morro å leke ond og morbid i baldur's gate da jeg var yngre.

Fyren har jo ikke gjort noe galt tidligere, og derfor tror jeg han har selvkontroll nok til å la være å spise folk som ikke har lyst i fremtiden også.

ja, det er jo en mulighet, men det er også en mulighet at han kommer til å spise flere folk i fremtiden. er det en sjanse folk har lyst til å ta?

Lenke til kommentar
Og "headcleaver" er et nick. det sier lite om hvordan han er som person

5450884[/snapback]

Nei, men lett å dømme hva? Og etter en trolletråd fra meg så forsvarer du han..neimen, skal ikke godeste kannibalo få samme hensyn fra rettsøyner?

Lenke til kommentar
mhm, men han burde ikke ha det.. han burde bli utsatt for skikkelig tung tortur!

5448896[/snapback]

Vi snakker her om en handling mellom to voksne, samtykkende mennesker. At det er perverst å spise menneskekjøtt er greit nok, men han har da ikke forvoldt noen skade som ikke var ønsket? Hvorfor skal han straffes så beinhardt?

"Å hjelp, han skremmer oss, han må vi ta"... Er det det som er holdningen? Skjønner godt at staten vil iverksette administrative tiltak siden slike situasjoner i visse tilfeller kan være et problem, men hvis det er slik som tiltalte sier i denne saken, synes jeg i grunnen mediedekningen han har fått er straff nok. Han kommer jo tross alt til å bli avskydd resten av livet...

5449408[/snapback]

la oss snu litt på saken min godeste isbil. Han kommer hjem til deg en fredagskveld og spiser lillebroren din. Om han hadde gjort det eller ikke kan verken du eller jeg påstå, om han er psykisk frisk kommer de nok til å finne ut også. Men ikke påstå at han er god i hodet fordi han ikke har blitt dømt for noe før

Lenke til kommentar
neimen, skal ikke godeste kannibalo få samme hensyn fra rettsøyner?

5452488[/snapback]

jeg syntes ikke han burde få noen rettigheter. jeg burde heller ikke fått noen rettigheter om jeg hadde gjort noe sånt.

5456041[/snapback]

Det er et lite dilemma om sånne folk burde hatt rettigheter. pga:

Det var frivellig fra begge sin side. Skal jeg få straff for og slå ned en person hvis denne personen er helt frivellig med på det, og finner glede i og bli banket opp? Med så mange syke personer i verden, så finnes det sikkert noen sånne og.

Lenke til kommentar
neimen, skal ikke godeste kannibalo få samme hensyn fra rettsøyner?

5452488[/snapback]

jeg syntes ikke han burde få noen rettigheter. jeg burde heller ikke fått noen rettigheter om jeg hadde gjort noe sånt.

5456041[/snapback]

Hahaha, du slutter ikke å imponere du. Alltid like gjennomtenkt og reflektert.

Lenke til kommentar
la oss snu litt på saken min godeste isbil. Han kommer hjem til deg en fredagskveld og spiser lillebroren din. Om han hadde gjort det eller ikke kan verken du eller jeg påstå, om han er psykisk frisk kommer de nok til å finne ut også. Men ikke påstå at han er god i hodet fordi han ikke har blitt dømt for noe før

5452573[/snapback]

Har vel aldri sagt at han er god i hodet, det er milevis mellom "god i hodet" og "ikke psykisk syk". Hvis min lillebror hadde samtykket i spisingen hadde jeg respektert det, men det har ikke noe med saken å gjøre :p Problemet jeg ser med denne saken, er at det kan ende med at vi kan begynne å fengsle folk for å gjøre ting vi synes er unormale og ekle, og det hører ikke hjemme i et moderne samfunn.

Lenke til kommentar
Hahaha, du slutter ikke å imponere du.

5456364[/snapback]

og du er like barsk som alltid :roll:

by the way,kurt suger...

bullshit!

Skal jeg få straff for og slå ned en person hvis denne personen er helt frivellig med på det, og finner glede i og bli banket opp?

vel, det er en stor forsjell på å slå ned noen og å drepe dem for så å spise liket..

uansett, så er det ulovelig å "hjelpe noen begå selvmord" i tyskland som i norge. om han hadde stoppet der, hadde han mest sannsynelig fått en strengere straff enn den har har nå. rettssystemet konsenterer seg mer om kanibalismen enn drapet.

Hvis min lillebror hadde samtykket i spisingen hadde jeg respektert det, men det har ikke noe med saken å gjøre

det sier du nå det, men jeg skulle likt å se annsiktet ditt den dagen lillebroren din blir juleribbe ;)

Menneskekjøtt smaker kylling, la oss høre på Rammstein og spise fritert menneskefinger. Likner litt på pommes frites om du tar vekk negla.

:dremel: + Hylo = gris-grillmedister.jpg

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Hahaha, du slutter ikke å imponere du.

5456364[/snapback]

og du er like barsk som alltid :roll:

Hva har det med saken å gjøre? En person mister alle rettigheter pga en ting? Sett at du tar knekken på faren din, fordi han slår moren din nærmest i hjel, fordi hun ikke lager kaffien bra nok etter jobb. Du stikker kniven i han for å spare både deg og din mor for mer/livet.

MEN NEI, DU SKAL JO BLI HENGT DU DA, FORDI DU HAR DREPT ET MENNESKE, NULL RETTIGHETER, IKKE NOE ETTERSPILL HER. Går ikke ann å komme med slike subjektive tullemus-utsagn som det der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...