Gå til innhold

Rammstein saksøkes av kannibal - yehy eller nehy?

Deadringer

Anbefalte innlegg

var litt usikker på om jeg skulle poste denne her, i politikk og samfunn eller humor. blir en moderator plagd av plasseringen er det bare å flytte den.

som mange vet handler låta Mein Teil om den homoseksuelle karen i tyskland som åt en kar han møtte over internett. dette har nå den fengslete kannibalen funnet ut at han skal saksøke rammstein for.

jeg syntes det er litt

hva mener dere? bare jeg som syntes det er absurd at han i det hele tatt får lov å saksøke bandet?

og så en litt mer fri diskusjon.

er det ok å saksøke band bare fordi de lager låter ut av ekte hendelser, som f.eks kannibalisme?

-kilde-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Neis. Hater man bandet så saksøker man.

Liker man bandet så smiler man :)

5427685[/snapback]

hehehe :!: men synst ikkje den galne kanibalen har so mykje han skulle ha sagt. skulle vert døddstraff for sånen psykopatiske handlinger, han kunne kjøpt seg eit smalahovud og kost seg, smaker sikkert mykje bedre

Lenke til kommentar
hehehe :!:  men synst ikkje den galne kanibalen har so mykje han skulle ha sagt. skulle vert døddstraff for sånen psykopatiske handlinger

5427734[/snapback]

mhm, de har prøvd å få dømt han til døden i tyskland(i følge en eller annen vg artikkel) men de hadde vist ikke noe lov mot kanibalisme på tidspunktet da dette skjedde. så han fikk bare 8år... det er sykt. men saken er vist tatt opp igjen.

håper de griller han. sånne mennekser burde ikke få vokse opp.

Lenke til kommentar
Alle må da få lov til å saksøke.

5445855[/snapback]

jeg syntes ikke at han skal ha retten til å kunne saksøke rammstein for å ha brukt hans syke handling som inspirasjon til en sang, nei. det blir enkelt og greit for dumt

edit:

Meiwes saksøker også produsentene av filmen «Butterfly: A Grimm Love Story».

- Det er en blåkopi av min historie. Jeg føler meg brukt, skal Meiwes ha sagt i begrunnelsen for søksmålet, ifølge The Hollywood Reporter.

bare jeg som syntes det er skummelt at han klarer å lire fra seg noe så dumt?

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Alle må da få lov til å saksøke.

5445855[/snapback]

jeg syntes ikke at han skal ha retten til å kunne saksøke rammstein for å ha brukt hans syke handling som inspirasjon til en sang, nei. det blir enkelt og greit for dumt

edit:

Meiwes saksøker også produsentene av filmen «Butterfly: A Grimm Love Story».

- Det er en blåkopi av min historie. Jeg føler meg brukt, skal Meiwes ha sagt i begrunnelsen for søksmålet, ifølge The Hollywood Reporter.

bare jeg som syntes det er skummelt at han klarer å lire fra seg noe så dumt?

5447110[/snapback]

hahhahhaa, er nok berre tidssfordriv fra hans side :!: sitter inne, kjeder seg. saksøker allt som har sagt namnet hans.

Lenke til kommentar

jeg håper det blir stor sak ut av det! sånt er morsomt. Fy faen for en gal mann.. :)

edit : leste om saken på aftenposten. Denne mannen burde alvorligtalt bli henrettet. Han er så psykisk ustabil som man kan bli jo!

Endret av Jimstar
Lenke til kommentar
Neis. Hater man bandet så saksøker man.

Liker man bandet så smiler man :)

5427685[/snapback]

hehehe :!: men synst ikkje den galne kanibalen har so mykje han skulle ha sagt. skulle vert døddstraff for sånen psykopatiske handlinger, han kunne kjøpt seg eit smalahovud og kost seg, smaker sikkert mykje bedre

5427734[/snapback]

Fremdeles har de rettigheter.

Lenke til kommentar
mhm, men han burde ikke ha det.. han burde bli utsatt for skikkelig tung tortur!

5448896[/snapback]

Vi snakker her om en handling mellom to voksne, samtykkende mennesker. At det er perverst å spise menneskekjøtt er greit nok, men han har da ikke forvoldt noen skade som ikke var ønsket? Hvorfor skal han straffes så beinhardt?

"Å hjelp, han skremmer oss, han må vi ta"... Er det det som er holdningen? Skjønner godt at staten vil iverksette administrative tiltak siden slike situasjoner i visse tilfeller kan være et problem, men hvis det er slik som tiltalte sier i denne saken, synes jeg i grunnen mediedekningen han har fått er straff nok. Han kommer jo tross alt til å bli avskydd resten av livet...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...