vhagen Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Jeg vurderer å gå til innkjøp av en 15" LCD-skjerm. Er det noen som har gode erfaringer/tips om valg av modell? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Eizo er generelt sett veldig bra, vi bruker dem på BI og de er utmerket. Valget stod mellom Compaq (som leverte maskinene) og Eizo, avgjørelsen falt lett på Eizo. De er dyre ja, men Komplett hadde disse til 4600kr, kanskje de har dem enda. Telcontar Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 hvordan er disse å spille på? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Vel det foregår ikke akkurat noe spilling på BI sine pc'er. Jeg har hørt at LCD skjermer har ett visst lagg når du spiller spill som har høy FPS. De fleste LCD skjermer kjører 60Hz (dette har ikke samme betydning for øynene som på en CRT selvfølgelig) og det er visst det som er problemet. Som ettertanke kan jeg nevne at jeg spiller Colin McRae Rally 2 og FIFA 2002 på min bærbare Toshiba SatPro 4600 uten å merke noe til dette lagget. Telcontar _________________ Dell Dimension XPS-R450-->XPS-R1000 WinXP Pro PIII 1GHz (snart 1200MHz) 768MB PC133 RAM WD 80GB 7200rpm Asus 7700 Deluxe GeForce 2 [ Denne Melding var redigert av: Telcontar på 2001-12-03 18:33 ] Lenke til kommentar
vhagen Skrevet 3. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2001 Er ikke 60 Hz noe lavt? Jeg trodde man gikk for 75 Hz i disse dager... Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Mange LCD skjermer går til 75Hz også, det er bare å lese speck. nøye hvis en absolutt skal dette. Dette har betydning i spill tror jeg, men min bærbare kjører 60Hz, har ikke opplevd noe lagg. Telcontar Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Jeg opplever ingenting lagg på min Xenon 15" TFT LCD. Kjører på 75Hz, men har også kjørt på 60Hz uten å fått problemer i spill. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Vurderer en Hyundai l70A 17" LCD selv, ikke så dyr i forhold til de fleste andre 17" på markedet. Noen som har erfaring med denne eller Hyundai generelt? Tenker også på å importere fra USA, siden LCD ser ut til å være en hel del billigere der, hadde vært greit med noen tips... Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Hei! Jeg kjøpte en Hansol 520F og den er meget behagelig for øynene! :smile: Den er absolutt å anbefale!! Lagg i spill!? dummeste jeg har hørt! Jeg spiller en del spill og har ALDRI merket dette, men skjermen min kjører på 75 da.. Jeg fikk F... så vondt i hodet av den gamle skjermen min(compaq... lol) men har ikke merket noe på denne. LCD ER DIGG Å SPILLE PÅ!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå