Gjest Slettet+3124 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Har lastet opp en test versjon av phpBB3:http://www.nordoelum.net/phpBB3/ un: admin pw: laks (Kan komme til å falle bort snart, da hosten tar ned serveren.) 6354471[/snapback] Brukernavn er ugyldig. Kommer ikke inn. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Noen som har prøvd beta 2 av phpBB? NB! Har fjernet demoene. Bruk OpenSourceCMS.com Birger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Noen som har prøvd beta 2 av phpBB? NB! Har fjernet demoene. Bruk OpenSourceCMS.com Birger 6705582[/snapback] Ja, det ser veldig bra ut, men funksjonene er de samme. SMF har hatt mesteparten av funksjonene ganske lenge, så nå venter jeg bare på SMF 1.2 og en patch etter det. Ellers så syntes jeg at phpBB 3 var passe greit, ikke mye nytt, bare nytt design. Når man ble vant til det følte jeg plutselig at det fortsatt var litt bak SMF. Min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå