Shurom Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 phpBB har et bedre kontrollpanel, jeg likte ikke helt menyene på SMF pluss pluss Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 phpBB har et bedre kontrollpanel, jeg likte ikke helt menyene på SMF pluss pluss 5577774[/snapback] Det er HELT HELT tydelig at du kun brukte 25 sek på SMF! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 phpBB har et bedre kontrollpanel, jeg likte ikke helt menyene på SMF pluss pluss 5577774[/snapback] Det er HELT HELT tydelig at du kun brukte 25 sek på SMF! 5579496[/snapback] Er enig med Plexiglass phpBB har en bedre kontrollpanel seksjon. Men SMF har flere funksjoner, og virker bedre ut. Mere high tech. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Blir vel litt rart å ikke telle med hvilke funksjoner kontrollpanelet faktisk styrer i vurderingen da? Kontollpanelet til phpBB er kanskje lettere og mer oversiktlig, men det er jo mye mindre du kan gjøre der. Derfor syns jeg SMF sitt er bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 mente phpBB versjonen hos kompis, førøvrig synes jeg at phpBB er en del bedre enn SMF Hadde vært greit om du fortalte hva som er så mye bedre i phpBB enn i SMF? Jeg finner ikke noen gode argumenter for at phpBB er noe bedre enn SMF, tvert i mot faktisk. Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Synes du kan legge til dette. Er i betafasen ennå men det har mye til å være gratis. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Synes du kan legge til dette. Er i betafasen ennå men det har mye til å være gratis. 5584479[/snapback] Frac.dk støtter ikke XSL Bare se her: http://icebb.frac.dk/ Har også lastet phpBB opp igjen på nytt, slik at det er nå en fresh install. Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Neste versjon skal vist ikke ha behov for XSL så vidt jeg har forstått. Lenke til kommentar
ostehovel Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Jeg foretrekker PHPBB2. men jeg har også gjort så dere kan teste disse forumene: vBulletin: Men det er IKKE gratis!! http://ostsoft.ath.cx/host/ostehovel/files...ards/vBulletin/ Admin: Username: admin Password: admin Endret 14. februar 2006 av ostehovel Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 vBulletin er jo ikke gratis da. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Noen som kunne linke til en beta versjon av phpBB3? Så skal jeg se hva jeg får til. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Har oppdatert MyBB til v1.1 og SMF til 1.07. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Man kan ikke teste ut SMF. Webhotellet ditt sier at det er ulovlige filer du bruker i SMF! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Har fjernet det. Men trenger å vente til i kveld før de søker på nytt Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Class-1 Forum Software er ganske ok (men standardutseendet er grusomt). Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Har oppdatert første post. Og oppdatert UseBB til versjon 0.8a, XMB til versjon 1.9.5, phpBB til versjon 2.0.20. Håper dere finner denne tråden til hjelp. Kunne tenkt litt mere diskusjon rundt hvilke forum som er best da men Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Er det ikke nok med 3 sider? :s Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Skal ikke klage jeg. Men er åpen for alle sine syns punkter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Svaret i fra meg er IPB eller Invision Power Board, samme forumtype som her inne. Jeg har en nettside med IPB: http://www.hundeprat.no Og som beste gratis alternativ til betalvaren IPB er SMF eller Simple Machines Forum dette forumet er helt rått til å være gratis. Og det bruker jeg på denne nettsiden min: http://www.bf2sites.com Men IPB er det beste av det beste mener nå jeg.. Og SMF som det beste av det beste når det kommer til gratis løsninger.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Har lastet opp en test versjon av phpBB3: http://www.nordoelum.net/phpBB3/ un: admin pw: laks (Kan komme til å falle bort snart, da hosten tar ned serveren.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå