Gå til innhold

WoW ødelegger livet til folk?

sparks

Anbefalte innlegg

Det har ofte hendt at kjæresten har droppet å overnatte hos meg for å spille WOW. Vi tok en lang prat om det, fordi jeg følte at spillingen gikk for langt (han spilte kanskje 2-3 timer daglig). Nå spiller han kun to ganger i uken  :) Det er så avhengighetsskapende at det burde vært noe som kaster deg ut etter du har spilt så  og så mange timer ...

5433588[/snapback]

Er det ikke akkurat de de har gjort i korea/kina elns?

5433601[/snapback]

Nei de kaster deg ikke ut i Kina. Men karakteren din blir svakere etter 3 timer og helt verdiløs etter 5. Du må vente 3 til 5 timer til du kan spille igjen. Det var Myndighetenes krav til Blizzard i kina for at de skulle få det lansert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har ofte hendt at kjæresten har droppet å overnatte hos meg for å spille WOW. Vi tok en lang prat om det, fordi jeg følte at spillingen gikk for langt (han spilte kanskje 2-3 timer daglig). Nå spiller han kun to ganger i uken  :) Det er så avhengighetsskapende at det burde vært noe som kaster deg ut etter du har spilt så  og så mange timer ...

5433588[/snapback]

Er det ikke akkurat de de har gjort i korea/kina elns?

5433601[/snapback]

Nei de kaster deg ikke ut i Kina. Men karakteren din blir svakere etter 3 timer og helt verdiløs etter 5. Du må vente 3 til 5 timer til du kan spille igjen. Det var Myndighetenes krav til Blizzard i kina for at de skulle få det lansert.

5433735[/snapback]

Det jeg mente. Hadde vært genialt og hatt her i norge.

Lenke til kommentar
5-6 timer ja , 3 timer nei. Er umulig å gjennomføre mye av end-game contentet hvis du bare kan være på i 3 timer i strekk...

5433787[/snapback]

Jeg er helt sikkert ikke helt nyaktig, men det er det jeg husker av noe jeg leste i aftenposten eller noko sånt. ;)

Endret av Solid Knight
Lenke til kommentar

5433588[/snapback]

2-3 timer daglig mye?

Jeg syns jeg er ganske "gamer light", og jeg spiller sikkert 6 timer dagen :ermm:

Med 2-3 timer daglig blir det ikke tid til mye, nei...

Lenke til kommentar

5433588[/snapback]

2-3 timer daglig mye?

Jeg syns jeg er ganske "gamer light", og jeg spiller sikkert 6 timer dagen :ermm:

Med 2-3 timer daglig blir det ikke tid til mye, nei...

5435261[/snapback]

Du kunne skrevet en vakker historie, gått en lang fin tur, trappet ut på damejakt eller mate ekorn for så å skyte dem og servere dem til frokost. Det er jaggu ikke lite. ;)

Lenke til kommentar

Sitter på lan nå, etter en kjapp kikk rundt meg kan jeg konstantere at bortimot halvparten av skjermene jeg ser, viser fredelige spaserturer i skogen.

De sitter på lan og spiller WoW, snakker om å ødelegge moroa for folk som hadde håpet på et par gode BF2-runder.

Asosisale mennesker.

Lenke til kommentar
Sitter på lan nå, etter en kjapp kikk rundt meg kan jeg konstantere at bortimot halvparten av skjermene jeg ser, viser fredelige spaserturer i skogen.

De sitter på lan og spiller WoW, snakker om å ødelegge moroa for folk som hadde håpet på et par gode BF2-runder.

Asosisale mennesker.

5435850[/snapback]

Vil du være sosial drar du ikke på LAN. En feste e.l. hadde vært et mye bedre valg, da..

Lenke til kommentar

5435850[/snapback]

Noe som er enda verre er om noen hadde lovt deg å spille det, men i stedet valgte å drite i deg og heller spille WoW. :hrm: Skjønner ikke at det finnes drittsekker som lover slike enkle ting uten å holde det.
Lenke til kommentar

Vil du være sosial drar du ikke på LAN. En feste e.l. hadde vært et mye bedre valg, da..

5436285[/snapback]

Det er jo helt feil! Det er jo sosialt å dra på LAN også. Kan kommer sammen treffer, andre mennesker, har det morro sammen, er man over 18 tar man gjerne en øl og to sammen.

Er det egentlig så mye bedre å ligge å spy i rennesteinen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...