Solid Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Det har ofte hendt at kjæresten har droppet å overnatte hos meg for å spille WOW. Vi tok en lang prat om det, fordi jeg følte at spillingen gikk for langt (han spilte kanskje 2-3 timer daglig). Nå spiller han kun to ganger i uken Det er så avhengighetsskapende at det burde vært noe som kaster deg ut etter du har spilt så og så mange timer ... 5433588[/snapback] Er det ikke akkurat de de har gjort i korea/kina elns? 5433601[/snapback] Nei de kaster deg ikke ut i Kina. Men karakteren din blir svakere etter 3 timer og helt verdiløs etter 5. Du må vente 3 til 5 timer til du kan spille igjen. Det var Myndighetenes krav til Blizzard i kina for at de skulle få det lansert. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Det har ofte hendt at kjæresten har droppet å overnatte hos meg for å spille WOW. Vi tok en lang prat om det, fordi jeg følte at spillingen gikk for langt (han spilte kanskje 2-3 timer daglig). Nå spiller han kun to ganger i uken Det er så avhengighetsskapende at det burde vært noe som kaster deg ut etter du har spilt så og så mange timer ... 5433588[/snapback] Er det ikke akkurat de de har gjort i korea/kina elns? 5433601[/snapback] Nei de kaster deg ikke ut i Kina. Men karakteren din blir svakere etter 3 timer og helt verdiløs etter 5. Du må vente 3 til 5 timer til du kan spille igjen. Det var Myndighetenes krav til Blizzard i kina for at de skulle få det lansert. 5433735[/snapback] Det jeg mente. Hadde vært genialt og hatt her i norge. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Det hadde gått litt dårlig i MC og BWL... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Det hadde gått litt dårlig i MC og BWL... 5433773[/snapback] Så mye WoW spilling er ikke bra vettu. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 5-6 timer ja , 3 timer nei. Er umulig å gjennomføre mye av end-game contentet hvis du bare kan være på i 3 timer i strekk... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) 5-6 timer ja , 3 timer nei. Er umulig å gjennomføre mye av end-game contentet hvis du bare kan være på i 3 timer i strekk... 5433787[/snapback] Jeg er helt sikkert ikke helt nyaktig, men det er det jeg husker av noe jeg leste i aftenposten eller noko sånt. Endret 13. januar 2006 av Solid Knight Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Vel, 3 timer er ikke lite for The Axemen, høhøhø... Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Ikke bare ødelegger du livet med det, men vennskap også.. faen så kjedelig det er når alle på VT sitter i WoW rommet sitt og nerder.. Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Det har ofte hendt at kjæresten har droppet å overnatte hos meg for å spille WOW. Vi tok en lang prat om det, fordi jeg følte at spillingen gikk for langt (han spilte kanskje 2-3 timer daglig). Nå spiller han kun to ganger i uken Det er så avhengighetsskapende at det burde vært noe som kaster deg ut etter du har spilt så og så mange timer ... 5433588[/snapback] 2-3 timer daglig mye? Jeg syns jeg er ganske "gamer light", og jeg spiller sikkert 6 timer dagen Med 2-3 timer daglig blir det ikke tid til mye, nei... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Det har ofte hendt at kjæresten har droppet å overnatte hos meg for å spille WOW. Vi tok en lang prat om det, fordi jeg følte at spillingen gikk for langt (han spilte kanskje 2-3 timer daglig). Nå spiller han kun to ganger i uken Det er så avhengighetsskapende at det burde vært noe som kaster deg ut etter du har spilt så og så mange timer ... 5433588[/snapback] 2-3 timer daglig mye? Jeg syns jeg er ganske "gamer light", og jeg spiller sikkert 6 timer dagen Med 2-3 timer daglig blir det ikke tid til mye, nei... 5435261[/snapback] Du kunne skrevet en vakker historie, gått en lang fin tur, trappet ut på damejakt eller mate ekorn for så å skyte dem og servere dem til frokost. Det er jaggu ikke lite. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) glad dama mi ikke bryr seg jeg hehe Xfire staus: GAME Past 7 Days Total World of Warcraft 120 hrs 3783 hrs Endret 14. januar 2006 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Sitter på lan nå, etter en kjapp kikk rundt meg kan jeg konstantere at bortimot halvparten av skjermene jeg ser, viser fredelige spaserturer i skogen. De sitter på lan og spiller WoW, snakker om å ødelegge moroa for folk som hadde håpet på et par gode BF2-runder. Asosisale mennesker. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Har merka at en del av mine venner har begynt å bli farlig opptatt med WoW, eller..spesielt en person. Men men, tror ikke det har ødelagt noe for ham ennå Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Sitter på lan nå, etter en kjapp kikk rundt meg kan jeg konstantere at bortimot halvparten av skjermene jeg ser, viser fredelige spaserturer i skogen. De sitter på lan og spiller WoW, snakker om å ødelegge moroa for folk som hadde håpet på et par gode BF2-runder. Asosisale mennesker. 5435850[/snapback] Vil du være sosial drar du ikke på LAN. En feste e.l. hadde vært et mye bedre valg, da.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 De sitter på lan og spiller WoW, snakker om å ødelegge moroa for folk som hadde håpet på et par gode BF2-runder.5435850[/snapback] Noe som er enda verre er om noen hadde lovt deg å spille det, men i stedet valgte å drite i deg og heller spille WoW. Skjønner ikke at det finnes drittsekker som lover slike enkle ting uten å holde det. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (han spilte anskje 2-3 timer daglig). 5433588[/snapback] Det er jo ingen ting, uansett om man er avhengi eller ei, du sitter sikkert mer på forumet her. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Poenget er vel ikke tiden, men mer at han valgte å prioritere wow fremfor henne. Tonio: Jeg skjønner det godt. BF2 suger. WoW eier. EOD. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Vil du være sosial drar du ikke på LAN. En feste e.l. hadde vært et mye bedre valg, da.. 5436285[/snapback] Det er jo helt feil! Det er jo sosialt å dra på LAN også. Kan kommer sammen treffer, andre mennesker, har det morro sammen, er man over 18 tar man gjerne en øl og to sammen. Er det egentlig så mye bedre å ligge å spy i rennesteinen? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Tonio: Jeg skjønner det godt. BF2 suger. WoW eier. EOD.5436519[/snapback] Nå har ikke akkurat det skjedd da, derimot har Iceman lovt å spille WoW, for å gi faen i det. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Tonio: Jeg skjønner det godt. BF2 suger. WoW eier. EOD.5436519[/snapback] Nå har ikke akkurat det skjedd da, derimot har Iceman lovt å spille WoW, for å gi faen i det. 5436524[/snapback] WoW skal aldri inn på mitt system, og det er jeg faenmeg stolt av! EOD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå