morgawr Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Har i dag thermaltake "silent" boost med oppgitt støynivå på 21db(merk at jeg ikke tror spes mye på denne verdien...bråker mer enn de fleste 26db-vifter jeg har hørt). Jeg synes denne er ekstremt støyende, spesielt når jeg skal sove med pcen rett ved siden av. Derfor er jeg på utikk etter en ny kjøler som skal være betraktelig mer stillegående enn denne kjøleren. Kjøleeffekt er ikke så viktig så lenge det er tilstrekkelig. Størrelse og pris er også ganske viktig ettersom jeg er fattig student med et lite kabinett(med mye stuff i). Mitt oppsett: Antec Super Lanboy super minitower 2x120mm vifter(veldig stillegående) athlon64 3500+ 6800gt@xt++ med nv silencer 5xhd thermaltake butterfly 480w psu som jeg har moddet til et akseptabelt støynivå gjerne noe med en ikke altfor sinnsyk heatsink, vifte med lavt turtall(evt mulighet til manuell kontroll) og lav pris Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hva med ett lite hint om hvilken socket det er snakk om? Finnes ikke Athlon64 3500+ til forskjellige, eller driter jeg meg ut nå? Lenke til kommentar
morgawr Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 s939 hk: asrock dual sata2 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Okey... det var bedre Jeg var i allefall veldig fornøyd med min fra Zalman... før jeg byttet den ut med vannkjøling... Dem har menge gode, som også er stillegående... Lenke til kommentar
morgawr Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 har du noe modellnavn på denne? Lenke til kommentar
morgawr Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Har sett litt på big typhoon...egentlig litt større en jeg hadde planlagt(er ikke sikker om den får plass i kab engang), men virker som en skikkelig bra kjøler egentlig...noen som vet om den passer til asrock-kortet mitt? Endret 12. januar 2006 av morgawr Lenke til kommentar