SAAN Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 trenger å kjøpe en ny vifte, men da må jeg finne ut hvilken socket jeg har. Hvor finner jeg denne informasjonen på maskinen? Hvor finner jeg ut hva CPU'en heter? finner ikke ut av dette selv... Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Prøv ett program som heter CPU-Z, der finner du ganske mye nyttig... krever ingen innstalasjon. Lenke til kommentar
SAAN Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 er det med andre ord ikke mulig å finne denne informasjonen en eller annen plass på maskinen? Hvor får jeg tak i det programmet isåfall? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Google is your friend. EDIT: Velkommen til forumet, ja. Endret 12. januar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 www.google.com er en fin start.. men siden du er ny, skal jeg hjelpe deg Programmet Velkommen til forumet Lenke til kommentar
SAAN Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 takk for svar (og program ) fikk til svar at jeg hadde package socket A, og da er jo den grei..... med hilsen Lofoten i storm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå