fluvia Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Jeg holder på å mekke meg ny pc nå, har kjøpt Gigabyte K8N-SLI hk, veldig godt kort. Har også kjøpt AMD Athlon 64 3700+ 2,2 Ghz 1MB og venter nå bare på at butikkene skal få inn Gainward Geforce 7800GT 256 kortet som jeg skal ha meg. Jeg har allerede ett Chieftech Midi-tower med 350W strømforsyning. Så kommer det store spørsmålet, må jeg ha større strømforsyning for å kunne drive alt dette her på fullt? Når jeg i tilleg skal kjøpe en S-ATA disk eller to? Og drive en god del vifter osv? Hjelp meg vær så snill! Endret 12. januar 2006 av fluvia Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg holder på å mekke meg ny pc nå, har kjøpt Gigabyte K8N-SLI hk, veldig godt kort. Har også kjøpt AMD Athlon 64 3700+ 2,2 Ghz 1MB og venter nå bare på at butikkene skal få inn Gainward Geforce 7800GT 256 kortet som jeg skal ha meg. Jeg har allerede ett Chieftech Midi-tower med 350W strømforsyning.Så kommer det store spørsmålet, må jeg ha større strømforsyning for å kunne drive alt dette her på fullt? Når jeg i tilleg skal kjøpe en S-ATA disk eller to? Og drive en god del vifter osv? Hjelp meg vær så snill! 5427281[/snapback] skal nok gå dette... men kommer litt an på om du har god psu. altså at den leverer stabilt når den blir belastet. jeg kjører også "kun" 350W har 6 vifter, 2 hdd, x850xt, og en overklokka opteron. det funker bare bra,,,, Lenke til kommentar
fluvia Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Tusen takk, da kjøper jeg skjermkortet og monterer alt, så fungerer det sikkert. Klokket opteron krever jo en del, så satser på det fungerer Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå