Gå til innhold

Geforce 7800 og ny pc!

fluvia

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å mekke meg ny pc nå, har kjøpt Gigabyte K8N-SLI hk, veldig godt kort. Har også kjøpt AMD Athlon 64 3700+ 2,2 Ghz 1MB og venter nå bare på at butikkene skal få inn Gainward Geforce 7800GT 256 kortet som jeg skal ha meg. Jeg har allerede ett Chieftech Midi-tower med 350W strømforsyning.

Så kommer det store spørsmålet, må jeg ha større strømforsyning for å kunne drive alt dette her på fullt? Når jeg i tilleg skal kjøpe en S-ATA disk eller to?

Og drive en god del vifter osv?

Hjelp meg vær så snill!

Endret av fluvia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg holder på å mekke meg ny pc nå, har kjøpt Gigabyte K8N-SLI hk, veldig godt kort. Har også kjøpt AMD Athlon 64 3700+ 2,2 Ghz 1MB og venter nå bare på at butikkene skal få inn Gainward Geforce 7800GT 256 kortet som jeg skal ha meg. Jeg har allerede ett Chieftech Midi-tower med 350W strømforsyning.

Så kommer det store spørsmålet, må jeg ha større strømforsyning for å kunne drive alt dette her på fullt?  Når jeg i tilleg skal kjøpe en S-ATA disk eller to?

Og drive en god del vifter osv?

Hjelp meg vær så snill!

5427281[/snapback]

skal nok gå dette... men kommer litt an på om du har god psu. altså at den leverer stabilt når den blir belastet.

jeg kjører også "kun" 350W har 6 vifter, 2 hdd, x850xt, og en overklokka opteron. det funker bare bra,,,, :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...