Gå til innhold

Da takker jeg for meg :-)

Dan Hansen

Anbefalte innlegg

Jeg har nå kommet frem til at det er en del andre ting (eksamener og sertifiseringer osv) jeg må konsentrere meg om i en tid fremover - og i den anledning velger jeg å forlate forumet for en stund.

Det er ikke noe dramatisk eller noen spesiell grunn til det, utover at det tar for mye av min tid uten at det egentlig kaster noe av seg. Riktignok er det hyggelig å sludre litt - og det har vært til tider veldig lærerikt - men nå er det på tide å si stopp (ihvertfall for en periode).

Grunnen til at jeg skriver denne posten er fordi jeg ikke ønsker å starte noe àla denne - men simpelthen bare ønsker å si pent farvel - og muligens på gjensyn.

Jeg vil samtidig gjerne takke alle jeg har blitt kjent med - det har vært svært hyggelig - og utrolig irriterendes ved noen anledninger :wink:

Ha det riktig fint - og pass godt på dere selv :smile:

::Dan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må vel ta deg en tur innom til oss i helgene, vel?!? Når du ikke er opptatt med annet, mener jeg.

Selv om jeg ikke alltid greier å følge med i diskusjonene dine, eller er enig med deg, så har det alltid vært givende/interessant å lese det du har skrevet. En STOOOR takk til deg for det!! :smile:

Lykke til videre! :smile:

runmad (som egentlig heter Rune)

[ Denne Melding var redigert av: runmad på 2002-09-10 16:43 ]

Lenke til kommentar

Dette er et stort tap for forumet (ikke sarkastisk ment), selv om det bare er for en periode. Jeg er blitt vant til at det når som helst kan dukke opp en tørrvittig og uventet kommentar fra Dan. Dessuten er det fint med personer som har sterke meninger, og som ikke gir seg, selv om jeg er aldri så uenig i det han sier.

Jaja, farvel! Og forhåpentligvis, på gjensyn! :smile:

PS: Du ville ikke berike oss med en siste kommentar i tråden "Gen-diskriminering i arbeidsmarkedet", da?

Lenke til kommentar

Husker den gangen Anders sa en ting på IRC og det kom et titalls poster om det.

*mimire om den tiden Andres litt over 1000poster*

Og jeg hadde 600.

Var inn på sånn dere hallof fame jeg..

Men nå forventer jeg at du viser oss 5ère på prøvene dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...