Dan Hansen Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Jeg har nå kommet frem til at det er en del andre ting (eksamener og sertifiseringer osv) jeg må konsentrere meg om i en tid fremover - og i den anledning velger jeg å forlate forumet for en stund. Det er ikke noe dramatisk eller noen spesiell grunn til det, utover at det tar for mye av min tid uten at det egentlig kaster noe av seg. Riktignok er det hyggelig å sludre litt - og det har vært til tider veldig lærerikt - men nå er det på tide å si stopp (ihvertfall for en periode). Grunnen til at jeg skriver denne posten er fordi jeg ikke ønsker å starte noe àla denne - men simpelthen bare ønsker å si pent farvel - og muligens på gjensyn. Jeg vil samtidig gjerne takke alle jeg har blitt kjent med - det har vært svært hyggelig - og utrolig irriterendes ved noen anledninger :wink: Ha det riktig fint - og pass godt på dere selv :smile: ::Dan Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 er det nå man skal bli sentimental? neida... :razz: lykke til videre da. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Quote: Noldus skrev (2002-09-10 16:09):er det nå man skal bli sentimental?neida... :razz:lykke til videre da. Snakkes Dan Hansen. Så må du gjøre leksene dine. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Som en av "nykommerne" her på forumet (det er vel "newkid" dere kaller det) så har eg allerede fått noen gode tips av deg, så takk for hjelpen. Du får ha lykke til med studiene. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Dotten: Neida , du er ikke NEWKID i forumet. Det er et eget utrykk vi har i SO det. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Er det tilfeldig at du skriver dette dagen før 911? :wink: lykke til på eksamen da :smile: Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Du må vel ta deg en tur innom til oss i helgene, vel?!? Når du ikke er opptatt med annet, mener jeg. Selv om jeg ikke alltid greier å følge med i diskusjonene dine, eller er enig med deg, så har det alltid vært givende/interessant å lese det du har skrevet. En STOOOR takk til deg for det!! :smile: Lykke til videre! :smile: runmad (som egentlig heter Rune) [ Denne Melding var redigert av: runmad på 2002-09-10 16:43 ] Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Quote: Den 2002-09-10 16:35, Anders Leipsland skrev:Er det tilfeldig at du skriver dette dagen før 911? :wink:lykke til på eksamen da :smile: Lenke til kommentar
THX 1138 Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Dette er et stort tap for forumet (ikke sarkastisk ment), selv om det bare er for en periode. Jeg er blitt vant til at det når som helst kan dukke opp en tørrvittig og uventet kommentar fra Dan. Dessuten er det fint med personer som har sterke meninger, og som ikke gir seg, selv om jeg er aldri så uenig i det han sier. Jaja, farvel! Og forhåpentligvis, på gjensyn! :smile: PS: Du ville ikke berike oss med en siste kommentar i tråden "Gen-diskriminering i arbeidsmarkedet", da? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Quote: Den 2002-09-10 20:15, THX 1138 skrev:Jeg er blitt vant til at det når som helst kan dukke opp en tørrvittig og uventet kommentar fra Dan. utvilsomt en av Hr. Hansens beste sider. Mange morsomme kommentarer :smile: Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 ja da tok Dan en "anders" på oss, vel du får jaggu bestå alle prøvene fremover fordi du kan ikke skylde på oss lengre :smile: Lenke til kommentar
smetho Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Han kommer nok tilbake om litt ja. Så jo hvor lenge Anders Leipsland klarte å holde seg vekke. :smile: Uansett, koselig så lenge det varte. Lykke til på eksamen! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Husker den gangen Anders sa en ting på IRC og det kom et titalls poster om det. *mimire om den tiden Andres litt over 1000poster* Og jeg hadde 600. Var inn på sånn dere hallof fame jeg.. Men nå forventer jeg at du viser oss 5ère på prøvene dine. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Take care! Du er en morsom kar mr.Hansen. Ser deg igjen asp tenker jeg.. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Du kommer vel innom forumet i helgene, vel?? I allefall innom Off Topic-delen? Du er en bra kar... Snakkes! Koz og klemz Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Have fun, go mad! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Dan Hansen kommer nok aldri til å forlate forumet... Face it! Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 Jeg har faktisk over halvert antall innlegg pr dag da Lenke til kommentar
alos Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 du klarte ikke å gi deg uten å skrive et inlegg til. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Quote: alos skrev (2002-09-16 10:00):du klarte ikke å gi deg uten å skrive et inlegg til. Vi trenger dan her på forumet, Mye intresanne lesing i postene hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå