.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) søkte på Halo 3 på google video, så kom det opp denne , er det Halo 3 ? Endret 12. januar 2006 av Alper Lenke til kommentar
GaboonViper Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 søkte på Halo 3 på google video, så kom det opp denne , er det Halo 3 ? 5427162[/snapback] Dette er jeg nesten 100% sikker på ble bestemt som fan art en stund siden. Lenke til kommentar
l_o_s_b Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Den ser voldsomt ut som den eine delen av promo filmen til Halo 2, berre bedre. Tviler på at Bungie slepper ut ein 3sec film av Master Chief som går langsom bort ein gang. Så seier meg einig med GaboonViper at dette er nok fan art(men voldsomt bra fan art) Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Det der er en Promofilm til HALO2. EDIT: Se her Endret 12. januar 2006 av Wooho Lenke til kommentar
l_o_s_b Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Det der er en Promofilm til HALO2. EDIT: Se her 5428916[/snapback] ...... Faktisk er det ikkje det, kvaliteten er mykje bedre i den påståtte halo3 filmen. Og Master Chief går mykje langsomere og ser seg rund, det gjer han ikkje i promo filmen til halo2. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Ok må inrømme at den linken jeg gav ikek akkurat beviser så mye at den er i fra HALO2, men alle som har spilt gjennom HALO2 vet at dette er en promovideo til HALO2. Nå husker jeg ikke om den videoen lå på selveste spill DVD`en eller på den Bonus DVD`en som man får med i Collector`s Edition. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Regner med at det er den filmen en fan hadde laget. Mange som hadde gått fem på av den. Når det kommer en film som viser Halo 3 så vil den garantert blir lansert av MS/Bungie, tror dere virkelig den ligger gjemt på nettet for dere å finne? Dere kommer til å merke når den første filmen av spillet kommer på nett. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Nettopp.. Er sikkert laget i 3dmax. Fins jo modeller av master chief, så det er nok en fyr som har sittet og flyttet på hver eneste kroppsdel i hvert bilde, og laget en film. elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå