Jokka1990 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Noen her som har noen linker til noen steder der det står godt forklart hva man trenger og hvordan man lager: - Svartkrutt- Røykbombe- Røkgranat- Stingbombe Det jeg trenger å vite er hva man trenger, hvor man får ta i det (eller hvordan lage det), hvordan man lager det. Hadde vært greit om dere hadde noen tips til en måte man kan tidsinnstile bombene på og. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 kunne tenkt meg å vite det eg og. har lurt på det veldig lenge. så derfor slenger eg meg inn her og men det kan jo av og til være litt farlig å mixe med sprengstoff. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Vet om mange seriøse oppskrifter på alt dette, men spørs om jeg får lov til å legge ut her. Venter hvertfall på tillatelse fra moderator. Men husk at det er farlig å "leke", med sprengstoff. Lenke til kommentar
varmit Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 he he ja,kunne lagt ut oppskrift på TNT her om jeg ville,men det blir for drygt. men jeg vill påstå at ingen av de der er direkte "farlige" om man vet hva man gjør. en ingrediens du trenger er kno3,til røykbomber og svartkrutt. får jeg lov,legger jeg gjerne ut pålitelige oppskrifter på alt det der. venter også på godkjennelse. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Brudd på 3 ord's reglen. Fiks det fort.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Selv om frister veldig å legge ut linker og beskrivelser, for så å vente på en ny historie på Darwin awards, så kan man dessverre skade andre mennesker rundt seg. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg