bokhylle Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hei! Vi skal skrive en skildring om en eneste aketur med masse adjektiv. (8.klasse) Er ikke helt sikker på om dette er noe bra eller hele tatt en skildring? Kan jo seff være bedre.. Jeg satte meg ned på det blåe plastikk akebrettet. Snøen var hvit med grønn "tisse farge" på forskjellige punkter. Georg dyttet meg meget hardt i ryggen og jeg humplett nedover den ugjevne bakken. I bakken var det skrikende unger som gikk oppover. Pluttselig hekt- et jeg meg fast i en stygg kvist som sto opp og jeg snurret rundt med en kjempe stor fart. Og landet på hode i snøen. Dette er jo seff ikke veldig big deal, men var litt usikker faktisk. Er dette en skildring og bra? Hehe Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Få med litt om været og stemningen, så er du i boks. Og rett for guds skyld opp i skrivefeil. (blå, ujevne, plutselig, stod, kjempestor, hodet) Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Takk. Hehe. (Den skulle ikke være så lang) Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Orddeling! Det er kanskje den mest irriterende skrivefeilen syns jeg... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Og rett for guds skyld opp i skrivefeil. (... stod ...) 5428166[/snapback] Sto og stod er jamstilte former. Så vet du det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå