Maroder_S Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Cooltek Hurricane er et solid bidrag til det stadig økende mangfoldet av lasermus. Les mer Lenke til kommentar
Kurtis Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 På negative sier med musen mener dere vel at den kun passer til HØYREhendte...? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 litt misvisende undertittel synes jeg, fikk inntrykk av at driverne var no møkk. men når jeg leste testen så virka det som om det var en veldig god mus for den prisen. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Den har seks teflonføtter på bilde, mens det i teksten står fem. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Den har seks teflonføtter på bilde, mens det i teksten står fem. 5427143[/snapback] det glemte jeg å si i fra om, ble for opphengt i undertittelen Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) det glemte jeg å si i fra om, ble for opphengt i undertittelen 5427178[/snapback] Undertittelen var ikke så ille, vel? Slike undertitler kalles forresten allegori Endret 12. januar 2006 av Maroder_S Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 eh...det betyr? *sparke i støvet* Lenke til kommentar
ArtDeco Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 eh...det betyr? *sparke i støvet* 5427194[/snapback] En allegori er når man bruker andre bilder/symboler(metaforer) systematisk i stedet for det man egentlig mener, f.eks hyrde om jesus og får om menneskene. Eller som Orwell gjorde i "Animal farm", hvor han beskrev et politisk system ved hjelp av dyrene på gården. Bruken av allegorier er relativt ny innen testing av hardware, og bærer til en viss grad preg av nettop dette, men du skal ikke se bort fra at det kan bli meget bra etterhvert. Testen forøvrig er som alle Maroder's tester meget bra. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 nøktern, tysk og bra for den lave prisen: ser ut til at jeg kan la mx700'n hvile nå snart Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Får bare håpe at andre også tar inn denne, ser ganske interessant ut. I motsetning til frakprisene/gebyrene hos microplex... Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hva tar de i frakt? Skulle sjekke hva det kom på med frakt, men jeg måtte registrere meg for å finne det ut, og det gidder jeg ikke hvis jeg ikke skal kjøpe den. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hva tar de i frakt? Skulle sjekke hva det kom på med frakt, men jeg måtte registrere meg for å finne det ut, og det gidder jeg ikke hvis jeg ikke skal kjøpe den. 5892013[/snapback] Min siste bestilling viser 76,- +mva. Betalt med VISA. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Sikkert litt dyrere ved oppkrav da. Men 100-150,- for levering er det vel alle steder? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Sikkert litt dyrere ved oppkrav da. Men 100-150,- for levering er det vel alle steder? 5893665[/snapback] Ja, de fleste bruker jo Posten til frakt, så blir nok temmelig likt. Lenke til kommentar
Rulzern Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Har nettopp kjøpt denne musen, kan bare finne en feil med den. Ved rask bevegelse til venstre (og VELDIG rask til høyre), stopper pekeren opp. Dette kan gi problemer for de av dere som liker å spille spill med lav følsomhet på musen. Leste nettopp det samme i en svensk test av musen, der de hadde testet 3 forskjellige mus, og det samme problemet fantes på alle sammen. Hvorfor det er mest merkbart ved bevegelse til venstre, vet jeg ikke. Her kan du lese den svenske testen. Ytterlige kommentarer om problemet finnes i kommentarene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå