abze Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Installerte Windows for ikke så mange dager. Etter install, fikk jeg en Folder på pratisjonen som jeg bruker for My documents. Ligger på samme hd som C:\XP, har to - den andre D:/Doc . Lurer på om det har blitt kopiert filer under install og at den ikke har klart å slette filene og mappene etter på? Har nå klart å slette alle filenen, merkelige er at det går så utrolig sent. Men mappene kan ikke slettes. Har prøvd med MoveOnBoot.Hovedmappen i utgangspunktet hadde bare masse tall, men tenkte at jeg kunne prøve å Rename og slette etter på - gikk ikke Har kalt den Boss Eneste måten jeg ser for meg at den mappen kan slettes er hvis jeg formatere hele partisjonen med Magic partision, eller er der noen andre muligheter? Tillføying: Har nå prøvd safemode og ett annett prog: Unlocker, men går ikke Endret 12. januar 2006 av abze Lenke til kommentar
abze Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Klikka Properties, Valgte Hidden, så nå slipper jeg hvertfall å se på den dritten av en folder Lenke til kommentar
tukols Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Er ikke helt sikker på jeg har forstått riktig. Du har en mappe D/document som du legger alle data på. Du har lavet en nyinstallation, og har fått en ny mappe dokumenter som ligger på C. Mappen her skulle gjerne være tom utover noen mapper og prøvebilder. I så fall, skal du højreklikke på mappen dokumenter, velge egenskaper og flytt. Nå velger du D/doc. som du browser dig fram til. Under spørgsmålet om du skal medtage mapper og indhold, velger du nej. Alt hvad du så framover gjemmer i dokumenter, vil legge sig på D/doc Hilsen tukols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå