_dundun_ Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Var nettopp innom Mamoz sine lokaler i Trondheim for å få testet/reparert/returnert et tv-kort som hadde sluttet å ta inn signaler fra kabeltv. De tok imot kortet, spurte hva som var galt, og gikk inn på lageret for å hente ett nytt et til meg. Ingen spørsmål om kvittering, ingen venting på testing, jeg var ute av butikken igjen i løpet av under ett minutt. Tror Mamoz.no har fått seg en ny stamkunde på bekostning av Datakjeden i Trondheim! a. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jo skal si Datakjeden Trondheim har en verdig kandidat der. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Kjøpte en pc for noen bekjente på Mamoz. Tok mye lengre tid enn de sa, før pcen var klar til levering. Datakjeden har et fortrinn, siden de har lokaler sentralt, mens Mamoz er et godt stykke utenfor sentrum (men dog nærmere en del skoler). Lenke til kommentar
JaViZ Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) men dog nærmere en del skoler 5435241[/snapback] og alltid en ledig parkeringsplass Endret 14. januar 2006 av JaViZ Lenke til kommentar
v0id Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Gratis parkering, mye mindre stress med å komme seg dit og aldri kø. Hvorfor velge datakjeden? Endret 21. januar 2006 av v0id Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Anbefaler mamoz på det varmeste. de har sånne kule nedsenk pris greier på nettsiden deres. trur det gikk ut på at du skrev et beløp på produktet og når den er gått ned til den prisen eller noe sånt sender de deg en melding om det. Skikkelig handy assa Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Har begynt å handle på mamoz jeg også. Er som regel billigere enn Datakjeden, og som andre har nevnt er det mindre kø. Bra butikk med godt utvalg, og kommer nok til å handle mer der Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Datakjeden har ikke all verdens service, fullt av folk, kronglete parkering, uvitende betjening. Blir nok mamoz på meg også hvis noe haster og de har det, ellers er det nettbutikker som gjelder, uansett hvordan man ser på det! Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Gratis parkering, mye mindre stress med å komme seg dit og aldri kø. Hvorfor velge datakjeden? smile.gif Akkurat som jeg skulle sagt det selv! Har bare gode erfaringer med dem. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Anbefaler mamoz på det varmeste. de har sånne kule nedsenk pris greier på nettsiden deres. trur det gikk ut på at du skrev et beløp på produktet og når den er gått ned til den prisen eller noe sånt sender de deg en melding om det. Skikkelig handy assa 5477308[/snapback] litt OT, men det har Komplett også... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Jaha... siden når? kan ikke se en silk funksjon? Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Jaha... siden når? kan ikke se en silk funksjon? 5484676[/snapback] Såvidt meg bekjent må du opprette en ny handleliste. En handleliste kan gjerne inneholde bare et produkt, og der har du ulike valg for varsling av pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå