Gå til innhold

musikklinje på rud

Jimstar

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg vet den her er feilposta, men jeg håper den kan bli her, med mindre det altså er helt feil.

Jeg har lyst til å starte på rud musikklinje, som ligger i bærum et sted. Snittet for å komme inn er høyt såvidt jeg vet (rundt 5), men jeg drømmer fremdeles om å komme inn. Saken er at jeg verken er noe spessielt god på gitar, eller på skole. Jeg tror jeg kan greie et snitt på 4.5 - 4.7 på det høyeste, så det er trist.

er det i det hele tatt vits i at jeg søker/drar på opptaksprøven? jeg er veldig oppegående og glad i gitar. iløpet av et halvt år har jeg utviklet ferdighetene mine veldig mye. Jeg vil bare vite hva andre syntes?

james

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skader ikke å prøve! Dersom du kun har spilt ett halvt år er jo dette noe de sannsynlighvis vil ta hennsyn til under opptaksprøven. MDD er jo ikke beregnet for de som allerede er guder.

5 som snittgrense høres veldig høyt, er ikke så veldig mange skoler som når så høyt opp. Mange som har dårlig i orden og oppførsel også, der kan du sikkert "tjene" inn noen poeng. ;)

Dersom du vil dette, så søk! Det værste som skjer er vel at du får nei.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Hei

Jeg skal ut på vgs nesteår :S mennn... jeg er også usikker... siden jeg har spilt trommer i to år, og jeg har kommet meg veldig vell sier lærern min, (kommet lengere enn de andre), jeg har også spilt gitar i 8 uker, laget en sang med bandet jeg er i og sånt.

Men jeg har tenkt enten Rud eller Bleiker, og jeg har også tenkt om jeg vill komme inn eller ej, siden jeg aner ikke hva jeg kan oppnå, jeg lå på 4.5 eller noe i fjor, jeg prøvde en god del. Jeg har jo veldig lyst til å gå videre på en musikklinke, men jeg aner ikke om jeg kunne få kommet inn, det er jo 2 trommeslagere som vill komme inn har jeg hørt. så jeg lurte på om noen hadde tips/svar :)

Takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...