Mr.Elendig Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Dette er ikkje ein support tråd. Vennligst bruk "den frie kafeen" til slike ting. Lenke til kommentar
Cwest Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Tenker det kan være en god idè å ha et punkt på "Kan jeg kjøre programmer fra Windows i GNU/Linux?", og nevne Wine (samt muligens Cedega som et ikke-fritt alternativ til Wine for spill som ikke funker der). Ellers burde muligens "Er GNU/Linux helt lovlig å bruke?" utfylles litt. Svaret er meget vagt og inkonsist. Å peke på legalitetene ved GPL (Copyleft) og at vi ikke har programvarepatenter i Europa (i motsetning til USA) vil bevare spørsmålet på et langt bedre vis. Under "Hvem kan bruke GNU/Linux" bør man legge til at GNU/Linux ikke er eller forsøker å være en klone av MS Windows, feks. er en oversettelse av http://linux.oneandoneis2.org/LNW.htm en god referanse. Gode poenger kan selvfølgelig være den naturlige støtten for stort sett hvilket som helst språk (som feks. Nynorsk) i GNU/Linux-applikasjoner. Et eget punkt for "Kan jeg spille i GNU/Linux?", med henvisninger til forskjellige websider om spill på GNU/Linux og en tilbakevisning til punktet om Wine/Cedega kan være en god idè. Lenke til kommentar
abze Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) GNU/Linux er installert, hva nå? Under der hvorfor ikke ha med apt-get eller lignende Bruker yast og funker godt det... men det - etter at jeg la til flere repositories. Kunne kanskje skreve litt om det også Endret 11. juli 2006 av abze Lenke til kommentar
Young Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 hvor finner jeg NORSK håndbok for FreeBSD? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 hvor finner jeg NORSK håndbok for FreeBSD? 7348410[/snapback] Tror ikke du finner en offisiell norsk håndbok for FreeBSD. Men jeg føler faktisk at det er riktig at den er på engelsk. Engelsk er et mer korrekt språk enn norsk når det kommer til IT. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Tror nok FreeBSD Handbook bør være the ultimate documentation for FreeBSD tilgjengelig. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Tror nok FreeBSD Handbook bør være the ultimate documentation for FreeBSD tilgjengelig. 7499631[/snapback] ingen tvil Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Maken til fyldig og god dokumentasjon skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Kanskje legge til hvordan man setter opp PPPoE? (pppoeconf) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå