eternal Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Har moddet en strømforsyning slik at jeg kan montere en 120mm vifte på den (skjært jull). Men hvis jeg skal montere den på innsiden, kommer den i konflikt med kjøleribben. Trenger altså en tynnere 120mm vifte. Hvor får jeg tak i dette? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Det jeg gjorde når jeg modda min PSU, så bøyde jeg kjøle ribbene slik jeg fikk plass til vifta i tillegg måtte jeg knekke av sidene på viften. Du har ikke samme mulighet selv? Lenke til kommentar
Caztro Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 hmmmm......Skulle gjerne hatt en "tynn" 120mm selv. Har ikke mulighet for noen annen løsning. Ingen som vet om det finnes? Lenke til kommentar
waerg34g Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 tror det blir vanskelig å finne.. dersom den er tynnere vil effekten bli dårligere siden bladene må være mindre. mindre blader må muligens også lages i et mer solid materiale, noe som presser opp prisen. for psu-en ville jeg heller gått løs på kjøleribba, siden den økte luftstrømmen sannsynligvis kompenserer for litt mindre ribbe. Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei, Jeg ripper opp i en gammel tråd her da jeg selv er på utkikk etter en 120mm vifte som er 1,5cm - 2,0cm tykk. Finnes det noe slikt å oppdrive idag ? Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det selges et par vifteri 120x20 på performance-pcs.com såvidt jeg husker.. Fant dem! http://www.performance-pcs.com/catalog/ind...x&cPath=408 Du kan jo søke på dem på prisguide, har ikke jeg gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå