Gå til innhold

Simens tabbeliste for den rødgrønne regjeringen


Anbefalte innlegg

Bilavgiftene kommer <aldri> til å bli senket, men derimot økt. Det er noe alle burde være klare over. Det er ikke noe håp engang. Samme hvilket parti styrer så blir tingene ca. det samme på den fronten.

5983710[/snapback]

Med unntak fra Fremskrittspartiet, selvsagt.

5985505[/snapback]

 

fremskrittspartiet sier nok at de skal kutte, men hva øker de med istedenfor ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bilavgiftene kommer <aldri> til å bli senket, men derimot økt. Det er noe alle burde være klare over. Det er ikke noe håp engang. Samme hvilket parti styrer så blir tingene ca. det samme på den fronten.

5983710[/snapback]

Med unntak fra Fremskrittspartiet, selvsagt.

5985505[/snapback]

fremskrittspartiet sier nok at de skal kutte, men hva øker de med istedenfor ?

5988384[/snapback]

Ikke noe, de kutter både inntekter og utgifter.

Lenke til kommentar
Bilavgiftene kommer <aldri> til å bli senket, men derimot økt. Det er noe alle burde være klare over. Det er ikke noe håp engang. Samme hvilket parti styrer så blir tingene ca. det samme på den fronten.

5983710[/snapback]

Med unntak fra Fremskrittspartiet, selvsagt.

5985505[/snapback]

fremskrittspartiet sier nok at de skal kutte, men hva øker de med istedenfor ?

5988384[/snapback]

Ikke noe, de kutter både inntekter og utgifter.

5988416[/snapback]

 

Om de gjør detog samtidig reduserer prisene på varer så må jeg vel melde meg inn igjen :)

Lenke til kommentar
Om de gjør detog samtidig reduserer prisene på varer så må jeg vel melde meg inn igjen  :)

5988493[/snapback]

Vinglekopp. :p

5988512[/snapback]

 

Jepp i politikken er jeg det,jeg stemmer på det partiet som jeg synest gir det beste res for landet, derfor ble det blått for 4 år siden, rødt nå og så får vi se neste gang.

Ikke noe politisk klippekort her nei . :)

Lenke til kommentar

de grønrøde's største tabbe i følge meg selv er nok det at de kontinuelig bånnflår lommeboka mi med enorme avgifter, gebyrer og moms, samt er så totalt instilt på å innskrenke mine muligheter og rettigheter.

 

dette er vel forsåvidt ikke noe nytt fenomen, men først nå jeg begynner å merke det, nå som jeg har fløtta for meg selv.

 

koster det staten 1400kr å skifte eiernavn på golfen min?

hvorfor i helvete skal staten ha 1400 for dette?

Lenke til kommentar
de grønrøde's største tabbe i følge meg selv er nok det at de kontinuelig bånnflår lommeboka mi med enorme avgifter, gebyrer og moms, samt er så totalt instilt på å innskrenke mine muligheter og rettigheter.

 

dette er vel forsåvidt ikke noe nytt fenomen, men først nå jeg begynner å merke det, nå som jeg har fløtta for meg selv.

 

koster det staten 1400kr å skifte eiernavn på golfen min?

hvorfor i helvete skal staten ha 1400 for dette?

5993864[/snapback]

 

Tja avgiftene er vel de samme som med den forrige regeringen stort sett, vet at barnehagesatsene er gått bra ned, mulig du får bruk for dem snart siden du er flytta for deg selv :)

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Kanskje på tide å oppdatere denne sovende tråden litt. Mine forslag;

  • Regjeringen må nok en gang trekke tilbake et løfte som viste seg å være umulig å gjennomføre. Neste gang er det kanskje en fordel å undersøke om ting er mulig før man lurer til seg stemmer; Bryter løfte om ny lov
     
  • I tillegg kan vel listen oppdateres med hele farsen rundt sykelønnsordningen, hvor en flertallsregjering opplevde å ikke ha flertall, samt at de klarte det kunststykket å få både LO og NHO mot seg da de ikke respekterte IA avtalen.
     
  • For ikke å nevne at Bekemellem truer med å angripe det demokratiske valget ved at myndighetene skal kvotere inn kvinner. Det er vist ikke viktig hvem velgerne ønsker, her skal kjønnet telle mer enn stemmer. [link]
     
  • Så var det Djupedal som maktet å si at "det er et forfeila syn på barneoppdragelse å tro at foreldre er de beste til å oppdra barn", selv om han febrilskt prøvde å ro seg unna uttalelsen senere. [link]
     
  • Så er det grådigheten som tok til da man bevilget seg selv lønninger langt over den generelle lønnsveksten. Dobbeltmoralens høyborg er absolutt til stede. [link]
     
  • Ikke ble det noe særlig bedre av at Halvorsen igjen åpnet munnen og sa at Ingen bør tjene mer enn Stoltenberg
     
  • I forslaget til statsbudsjett så foreslo man å avvikle ordningen med avgiftsfri diesel til båt. Men så innså man at dette var en tabbe og snudde tvert om.
     
  • Gahr Støre måtte igjen beklage seg da regjeringen, uten å informere Stortinget, sa nei til forespørsel fra Nato om flere soldater. Eller som han sa; Vi har lært.
     
  • Barnehagekø er ikke det største problemet om man er statsråd, da er det bare til å snike seg frem.
     
  • Og for å avslutte det hele; Stoltenberg tråkket i salaten i Stortingets spørretime. Ille nok at han ikke har oversikt over hva FRP har stemt for/mot, men han har ikke engang oversikt over hva hans eget parti stemmer for. Stoltenberg skryter av å fjerne en avgift han selv var med på å innføre og beskylder helt feilaktig FRP for å stå bak avgiften.

Lenke til kommentar
Kanskje på tide å oppdatere denne sovende tråden litt. Mine forslag;


  •  
  • For ikke å nevne at Bekemellem truer med å angripe det demokratiske valget ved at myndighetene skal kvotere inn kvinner. Det er vist ikke viktig hvem velgerne ønsker, her skal kjønnet telle mer enn stemmer.

[link]

7461902[/snapback]

Men vet hun hva hun snakker om? Link

I og med at man ikke kan nekte å delta på partilister dersom man ikke er medlem av et annet politisk parti, kan jo dette fort føre til at en og annen Kari Nordmann (eller NordDame) blir "tvangsinnvalgt" kun for å fylle en kvote. Way to go Bitkkjemillem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...