Gå til innhold

Må jeg betale gebyrer for dette ?


Anbefalte innlegg

Hva betyr dette svaret ? at det er defekt ? eller at de ikke fant noe feil ? :OOO

la med et vedlegg med bilde , da jeg ikke kunne laste det opp!

 

De skreiv ikke akkurat noe spesifisert rapport akkurat :S

_____________________________________________________________________

STOOOOOOOOOR EDIT:

 

Jeg satt å leste mailen på mobil i dag ;p

så bare kjappet jeg meg å la det ut før jeg skulle til legen.. var i tvil da..

Men "ok i henhold til beskrivelse" betyr at det stemmer det som sto i beskrivelsen..

 

 

Dette er dialogen jeg hadde med komplett:

 

Jeg sendte mail til komplett: "PC ble plutselig helt mørk under spilling..Kom en slags

durelyd fra speakeren som var koblet til HK.Har kryssjekket med annet

skjermkort, og prøvd mitt skjermkort i en annens maskin.

Det funket bra i den maskinen."

 

Komplett svarer:[(b] "Hei.

Da kan du sende dette inn til oss for test/bytte. Slik går du frem:

- Logg deg inn på din konto.

- Bruk så søkemotoren til å finne frem til ordren du skal registrer retur på.

- Gå inn på orderen.

- Oppe til høyre kan du velge RETURNERE PRODUKTER INNENFOR GARANTI.

blablabla"

 

Jeg sender inn hovedkortet

Får svar om at de har mottat det, og at de skal teste det..

Plutselig er hovedkortet IKKE defekt ?

INGEN av de 2 kortene som ble testet i maskinen er defekte.

Jeg har prøvd 2 skjermer på maskinen som funker.

Jeg har også prøvd 2 PSU'er som funker.

 

Hva i huleste skulle liksom ikke funke da ?

Komplett var jo enige med meg..

Må jeg betale gebyr osv. da ? (ikke at det er noe stress men..)

 

oppgitt :nei::innocent::ermm::hmm::hrm::ermm:

post-55085-1137072346_thumb.jpg

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan også bety at hovedkortet er defekt i henhold til beksrivelse (som kunden la ved...) utrolig diffus setning, burde være ett komma eller punktum der.

 

Men ettersom du får det i retur er nok det svaret over meg mest sannsynlig

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Det kan også bety at hovedkortet er defekt i henhold til beksrivelse (som kunden la ved...) utrolig diffus setning, burde være ett komma eller punktum der.

 

Men ettersom du får det i retur er nok det svaret over meg mest sannsynlig

5426529[/snapback]

 

Hehe, ja, hvis det menes at hovedkortet er OK i forhold til en feilmelding hvor det står ramset opp feil har du rett. Sjangsen for det er dog rundt 2%.

Lenke til kommentar

Jeg satt å leste mailen på mobil i dag ;p

så bare kjappet jeg meg å la det ut før jeg skulle til legen.. var i tvil da..

Men "ok i henhold til beskrivelse" betyr at det stemmer det som sto i beskrivelsen..

 

 

Dette er dialogen jeg hadde med komplett:

 

Jeg sendte mail til komplett: "PC ble plutselig helt mørk under spilling..Kom en slags

durelyd fra speakeren som var koblet til HK.Har kryssjekket med annet

skjermkort, og prøvd mitt skjermkort i en annens maskin.

Det funket bra i den maskinen."

 

Komplett svarer: "Hei.

Da kan du sende dette inn til oss for test/bytte. Slik går du frem:

- Logg deg inn på din konto.

- Bruk så søkemotoren til å finne frem til ordren du skal registrer retur på.

- Gå inn på orderen.

- Oppe til høyre kan du velge RETURNERE PRODUKTER INNENFOR GARANTI.

blablabla"

 

Jeg sender inn hovedkortet

Får svar om at de har mottat det, og at de skal teste det..

Plutselig er hovedkortet IKKE defekt ?

INGEN av de 2 kortene som ble testet i maskinen er defekte.

Jeg har prøvd 2 skjermer på maskinen som funker.

Jeg har også prøvd 2 PSU'er som funker.

 

Hva i huleste skulle liksom ikke funke da ?

Komplett var jo enige med meg..

Må jeg betale gebyr osv. da ? (ikke at det er noe stress men..)

 

oppgitt

:ermm::hrm::mad::ermm::cry::dontgetit::ermm:

Lenke til kommentar

en gang PSU'en til en av pc'ene mine boksatvelig talt eksploderte (var en stor kondis som gikk til h*den) var jeg usikker på om den hadde dratt med seg noe annet. Det jeg da gjorde var å sende inn hele forbanna pc'n, betalte 300kr i testgebyr og komplett byttet de delene som hadde røket (var heldigvis bare PSU). En billig måte å forsikre seg på at samtlige deler kommer tilbake i testet og OK tilstand når man har garanti på pcn og ikke har tid eller deler til å teste alt selv.

Lenke til kommentar

Sendte inn HK i høst etter lignende avtale med komplett. Var ikke noe galt med det, men jeg slapp likevel å betale annet enn frakt.

Regner med at dem bare krever penger når det i utgangspunktet ikke er sannsynlig at det er noe galt med hardwaren.

Lenke til kommentar
en gang PSU'en til en av pc'ene mine boksatvelig talt eksploderte (var en stor kondis som gikk til h*den) var jeg usikker på om den hadde dratt med seg noe annet. Det jeg da gjorde var å sende inn hele forbanna pc'n, betalte 300kr i testgebyr og komplett byttet de delene som hadde røket (var heldigvis bare PSU). En billig måte å forsikre seg på at samtlige deler kommer tilbake i testet og OK tilstand når man har garanti på pcn og ikke har tid eller deler til å teste alt selv.

5429572[/snapback]

 

 

Snakker vi om en Q-tec her? :ermm::no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...