felzius Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 NvidiaSux.... om dere da altså var på lan, burde de ha vist om dere jukset eller ikke ? tviler litt på det du sier jeg :smile: Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-10 15:44, skrev kjbu:OldisLAN 2002 et er dataparty med 20 års grense for folk som vegrer seg til å dra på dataparty's grunnet bråkete tenåringer.(http://www.oldislan2002.tk)Avholdes i Sarpsborg.Vegrer du deg å dra på dataparty grunnet bråkete tenåringer ?<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: kjbu på 2002-09-10 15:45 ]</font> Hva med å lage et scene-party istedet for et GAYmer party? ... Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Synes ideen med lan med aldersgrense er kjempefin. Har lyst til å dra på lan, men gidder ikke når gjennomsnittsalderen er 15 år. Føler meg bare dum når jeg er dobbelt så gammel som mange på lan'et. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Quote: Den 2002-09-25 16:45, skrev Insanity:Synes ideen med lan med aldersgrense er kjempefin. Har lyst til å dra på lan, men gidder ikke når gjennomsnittsalderen er 15 år. Føler meg bare dum når jeg er dobbelt så gammel som mange på lan'et. Du er 30 ? Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Vi "oldboys" fortjener da for f@en eget LAN 20 år var kanskje en smule høyt...jeg ville kanskje arrangert party for 18+ Bråk, krangling og muse spanking mot bord og værst er det med ballspill i idrettshaller med lan-party med aktive 10-15 åringer som "glemmer seg av" og skal tøffe seg med å si alle "fy ordene" mamma gir dem juling for å si hjemme, men her kommer de i loop og på løpende bånd. kunne håpet på 18 år+ og sjenkebevilgning på TG2003 Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 jeg vil nok si meg enig med deg. Jeg selv er 17, og synes at det er for mange unge som syter over at det er noen som jukser på cs osv.. kan de ikke bare innse at noen er bedre enn andre. That is real life! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 grei løsning på høyteler problemet og bråk alle som har med seg høytelere og ikke hodetelefoenr mister høytelerne sine og de som arangrerer lanet beholder de høytalerene de tar god løsning :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå