Visionxxx Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hei, jeg arrangerer ett lan, og er på utkikk etter sånne billettbånd som TG har. Jeg har funnet en side på nettet som selger masse forskjellige slike. Men jeg syntes det var litt vel dyrt. Noen som vet om hvor jeg får taket i dette? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hmmm... Det var billigere enn det jeg bruker å kjøpe dem for, så kan ikke si jeg vil klage på den prisen.... Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hva med Keba reklame? tror ikke de er så altfor dyre der Lenke til kommentar
futti Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 De som TG har er vel "hjemmelaget" og ikke noe standard greie. Båndene som Keba reklame har er brukt på mange LAN. Både de plastikk-båndene (P460 Superband) og papir-båndene (Secureband i følge siden). Kan anbefale begge. Fungerer fint. Lenke til kommentar
Mapster Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 De pleier å koste en 3 kr stk... Og de minste pakkene inneholder 300 stk tror eg. Lenke til kommentar
veos Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Billettbånd NORGE Kreativ K. Eurotek Lyd og Lys AS Lenke til kommentar
ZoyZat Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Keba tar 1025,- for 500 stk uten trykk. Veldig gode bånd. Vi bruker dem på HadeLAN 2008 (vi brukte dem i fjor å) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå