Schnickaschnicka Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Skulle ta ut min 120mm vifte bak og plutselig da den siste skrua var ute falt den ut selv om den skulle sitte fast med klips, på skjermkortet. falt kanskje 7cm. Har skjermkortet kanskje tatt skade av det og blitt ødelagt eller tåler det såpass? Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 har ikke fått sjekka da jeg har defekt hovedkort og ikke har fått nytt ennå, men tror dere at det har blitt ødelagt av så lite? Lenke til kommentar
Stian F Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hvis maskinen var slått av tviler jeg STERKT på at noe ar ødelagt..... //stian f Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 En skrue som fallt ødelegger ikke noe. Da skal du ha vært ufattelig uheldig i så fall. -Stigma Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 takk for svar. da kan jeg takke meg selv for at ikke noe gikk galt og dere for opplysningen om at ikke noe gikk galt:) Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå