Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

problemer med å resette wrt54gl

Anbefalte innlegg

jeg har akkurat kjøpt en wrt54gl etter å ha vært fornøyd med min wrt54g som jeg har hatt en stund.

Kobla den opp, la inn dd-wrt v23 i standard modus og alt funka fint. forandra ip, og satte opp som client og alt funka veldig bra.

Men etter ca 15 minutter mista begge pcene kontakten med routeren og gikk over til automatisk konfigurert adresse.

Har prøvd å resette routeren mange greier.

Lysene lyser som de skal. (under oppstart blinker power, men så lyser den fast etterpå, og det lyser for de kablene jeg setter inn.)

Har klart å restte den 2 ganger etter ca 20 forsøk. (linksys anbefalte å holde reset inne i 30 sek, så skru den av i 10 sek og så skulle alt funke. det funka altså bare noen ganger)

De gangene jeg klarte å resette den, så prøvde jeg bare å legge til de samme instillingene (forandre ip adresse) men da slutte den å funke igjen.

Det skjedde begge gangene.

Siden har jeg ikke klart å restte den.

Snodig

(når jeg holder inne reset så begynner power å blinke etterhvert, så lyser den konstant og så blinker den og så lyser den konstant igjen. virker som den skrur seg av og på flere ganger)

Er det noe jeg gjør feil? Er jeg helt på jordet? Får man bytta den når det er lagt inn dd-wrt (den er 2 dager gammel)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...