Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjullager, hvor mye koster det å skifte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med luftverktøy, presse til lageret og slikt bruker jeg iallefall under 1 time. Hvis man ikke støter borti mange fastrustede deler og annen møkk underveis.

Ville sagt at bytte kommer seg på mellom 1000 og 1500, avhengig om du har lager selv eller ikke

Endret av Erik Braseth
Lenke til kommentar

ja det kan du godt si... biltema har et kvalitetsproblem :thumbdown:

det eneste unntaket er kansje noen typer verktøy...

et hjullager som er en del som blir utsatt for store påkjennelser og da bør en få det fra forhandler eller en som spesialiserer seg på lager , spesielt hvis en skal kjøre med breiere dekk og felg en orginalt,

Endret av exs
Lenke til kommentar
ja det kan du godt si...   biltema har et kvalitetsproblem :thumbdown:

det eneste unntaket er kansje noen typer verktøy...

et hjullager som er en del som blir utsatt for store påkjennelser og da bør en få det fra forhandler eller en som spesialiserer seg på lager  , spesielt hvis en skal kjøre med breiere dekk og felg en orginalt,

5431063[/snapback]

da kan du heller ikke kjøpe lager fra torshov,mekonomen og alle de andre store bilrekvisita butikkene,de selger akkurat samme hjulager som biltema,de er laget på samme fabrikk :!:

Endret av Oter
Lenke til kommentar

du mener det ja, personlig har jeg kjøpt hjulager derfra EN gang og de ble dårlige etter noen mnd.... mulig jeg bare fikk en feilvare, men mener fortsatt at BT har et kvalitetsproblem

Endret av exs
Lenke til kommentar

Mange bilverksteder får delene sine fra Mekonomen. Det som er ekstra kjipt er at verkstedet har avtale og får som regel 40% rabatt på delene. Kunden på verkstedet blir fakturert fullpris. Kommer du med egen del kjøpt på mekonomen så tar de ekstra betalt for å skifte fordi de da ikke får rabatten rett i lomma.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...