Gå til innhold

Hvor mye for min 2000+ Palomino?

Anbefalte innlegg

Hvor mye kan jeg få for:

AMD XP 2000+(Palomino, disse tåler temp opp til 90celcius)(min holder 53celsius vis det har noe å si for dere)

Ram: 512mb ddr133

Skjermkort: GF2 MX400 AGP 4x

Disk: Seagate 40GB 5400RPM(IDE)

PSU: I have no clue, men, den driver ihvertfall alt jeg har

DVD-rom: ??, spiller ihvertfall alt av dvd filmer jeg har stappa i den

CD-R og CD-RW brenner: Aopen: 48x12x50

HK: Noe OEM tull, men funker fint.

Floppy: Ja

Kabinett: TT X Tsunami med vindu i sidedør, 1x92mm, 1x120mm(bak) og 1x120mm(foran)., atx og micro atx.

Skrueløse pci slotter, og sånn slide in greier til cdrom og dvd rom, gummiringer til hdd og thumbscrewes.

Men: Jeg har mistet resten av slidein, og thumbskrews, hvordan skal jeg få skaffa det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tipper 1500kr til en eller annen som kun skal ha en kontormaskin. Det som trekker opp er kabinettet, resten er bare et absolutt minimum for kontorbruk.

Skru bare fast kabinettdøra med vanlige skruer. Det spiller liten/ingen rolle for verdien om det er tommelskruer eller ikke.

Lenke til kommentar
Simen1: Hva med på qxl da?

5426383[/snapback]

"Only two things are infinite, the universe and human

stupidity, and I'm not sure about the former." --Albert Einstein

Men ærlig talt: Ha litt samvittighet og ikke lur folk bare fordi de ikke vet bedre. QXL har også et kjipt betal-annonsesystem etter min mening. Jeg foretrekker i hvertfall gratisannonser her på bruktmarkedet.no eller annonse.no

Lenke til kommentar

Jeg bruker å skrive "kjøper betaler eventuell frakt" for da unngår jeg at folk prøver å prute hvis de kan hente den lokalt. Det gir også litt muligheter for kjøperen å velge mellom henting og sending. I tillegg får man en ørlite mer fristende pris. Men det er litt smak og behag hva man velger å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...