Gå til innhold

Spillverket.no: Debatt om ny forumstruktur på Gamer.no

Hvilken forumstruktur bør vi jobbe mot?  

388 stemmer

1. 1. Hvilken forumstruktur bør vi jobbe mot?

• Forslag 1 (av Gamer.no)
      105
    • Forslag 2 (av Gamer.no)
      42
    • Forslag 3 (av Gamer.no)
      67
    • Forslag 4 (av Gamer.no)
      37
    • Forslag 5 (av ness)
      50
    • Forslag 6 (av Heales)
      16
    • Forslag 7 (av Craaash)
      35
    • Behold strukturen som den er
      25
    • Noe helt annet
      11

Anbefalte innlegg

Ingen problem, bare hyggelig med en god diskusjon :)

Er eneste argumentet for å kalle en konsoll kategori for microsoft pga at de kansje kan komme med en håndholdt som ikke bærer x-box navnet?

På konsollbiten er eg som sagt framleis litt usikker på om vi skal ha ein eigen kategori for konkrete spørsmål. Viss vi skal ha det, bør den kanskje ha eit litt anna namn enn "Tekniske spillproblem-konsoll" då dette ikkje fanger opp "eg står fast"-trådar (om det var eit ønskje).

Eg står fast tråder skal jo blandes med alt det andre i pc kategorien i mitt forslag, hvorfor kan det ikke gjøres slik i konsoll kategorien også?

Eg vil behalde "Generelt".

Putt for all del denne langt ned, slik at det ikke er den første kategorien forumbrukerene ser, generelt reflekterer som kjent til det meste="her kan jeg poste"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Egen kategori for "håndholdt" værsåsnillværsåsnillværsåsnill :cry:

7685039[/snapback]

Er jo mye større behov for dette nå en tidligere. Kunne vert morsomt og sett om man må splitte "håndhold" katogorien(om den kommer) opp i produsenter en gang i tiden.

Selv har aldri håndhold fasinert meg, har jo med skjermstørrelsen og gjøre tror jeg.

Men må ærlig inrømme at jeg har hatt mine timer på Donkykong i de yngre dager :).

Lenke til kommentar

Kan ikkje kome på nokon andre grunnar i forbifarten. Microsoft som tittel vil fange opp alt av framtidige spelplattformar frå MS, uavhengig av namn. Kanskje får vi aldri bruk for denne generelle formuleringa, men det kan vere ein fordel å ha moglegheitene opne. Sjølvsagt kan namnet endres viss det blir behov for det ein gong i framtida. Dog er det greit å spare seg for litt unødvendig arbeid. (Bare for å nemne det så stemte eg for inndelinga Nintendo, Playstation og Xbox.)

Sånn eg oppfattar formuleringa "Tekniske spillproblem", vil dette vere retta mot problem av typen "spel X hopper ut i Windows", og ikkje problem der du ikkje kjem deg vidare. Dette kan sjølvsagt presiserast i beskrivelsen av kategorien, men det spørs kor mange som les denne. Kanskje er det bare eg som har mine rare oppfattningar av kva eit ord betyr, så dette kan vere eit ikkje-problem. Ein kan og spørre seg om det er så mange reint tekniske problem med konsollspel. Og at behovet ikkje er til stade her, men derimot er meir relevant for PC-folket.

Kva med å bare gå for dagen tittel (Spørsmål og svar), denne virker heilt grei.

Du kan absolutt ha eit poeng med at den bør vere lenger nede for å unngå unødvendig feilposting. Første reaksjonen er dog at dette blir litt feil å ha "Generelt" langt nede, sikkert fordi eg er så vant med å ha den på toppen. Det føles liksom meir logisk å begynne med det generelle og for så å flytte seg ned til dei meir konkrete diskusjonane, men dette er sikkert bare ein vanesak. Så ja, plassering av "Generelt" lenger nede er nok ikkje å dumt.

Bone: Eg trur ikkje det er nok diskusjon rundt dei håndholde til at dei skal få sin eigen kategori. Det kan og bli ein del misforståelser når vi til dømes har kategorien "Nintendo", men Nintendo konsollar skal ikkje i den kategorien.

Lenke til kommentar
Sånn eg oppfattar formuleringa "Tekniske spillproblem", vil dette vere retta mot problem av typen "spel X hopper ut i Windows", og ikkje problem der du ikkje kjem deg vidare.

Det er det jeg mener ja.

Kva med å bare gå for dagen tittel (Spørsmål og svar), denne virker heilt grei.

Er denne blandinga av hummer og kanari da. Vist dere moderatorer synes det er greit i dag , så går det vell greit.

Trodde hele poenget var å splitte opp. Slik at man fikk alle diskusjoner i de forsjellige konsoll/produsent kategoriene.

Lenke til kommentar

Spørsmål og svar blir ein ganske generell tittel, men eg trur dette kan vere det beste. Målet er vel å skillje dei konkrete spørsmåla frå diskusjonane. I så fall fungerer "Spørsmål og svar". Rett nok kan vi diskutere kor godt denne tittelen fungerer i dag, då det er ein del feilpostar. Ein anna tittel kan kanskje vere fornuftig, men denne bør vere så pass generell at den omfattar alle relevante former for konkrete spørsmål, og ikkje bare ein viss type spørsmål.

Eg sett opp eit lite utkast basert på diskusjonen vi har hatt. Tek utgangspunkt i oppsett nr 1 som fekk flest stemmer. Namna på kategoriane er mest for å gi ei skisse av korleis vi har tenkt, og kan endrast.

*Diskusjon-PC

*Spørsmål-PC

*Konsoll

-Nintendo

-Playstation

-Xbox

-Felles

-Spørsmål-konsoll

*Generell diskusjon

* Spillforum - for de mest omdiskuterte

* Modifikasjoner

osv.

Då er generelt flytta lenger ned for å gi rom for dei meir spesifikke kategoriane.

Både PC og konsoll har fått sine eigne spørsmåls kategoriar.

Det blir mange kategoriar under konsoll. Kan "Felles" ofrast? Eg ser eit behov for denne kategorien med tanke på diskusjon rundt konsoll som går på tvers av dei andre kategoriane (td. multiplatform spel) og konsoll diskusjonar som er uavhengig av dei tre merka som har sin eigen kategori. I utgangspunktet trur eg vi må behalde "Felles".

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Det blir mange kategoriar under konsoll. Kan "Felles" ofrast? Eg ser eit behov for denne kategorien med tanke på diskusjon rundt konsoll som går på tvers av dei andre kategoriane (td. multiplatform spel) og konsoll diskusjonar som er uavhengig av dei tre merka som har sin eigen kategori. I utgangspunktet trur eg vi må behalde "Felles".

7704144[/snapback]

Vel, hvis det er ting som går på diskusjoner på tvers av de andre kategoriene, så burde vel strengt tatt også PC inkluderes; på mange måter er det er jo en spillplatform på lik linje med PS, Xbox, Nintendo, .... Å ta slike kryssdiskusjoner i en underkategori til "Konsoll" blir i min ringe mening da litt eksluderende. Du har jo allerede "Generell diskusjon" i denne oppdelingen, som kan være et vel så egnet sted som "felles" under konsoll.

Hva skal ellers "Generellt" kategorien brukes til?

Og som jeg (tror jeg) har nevnt tidligere - gi "Spørsmål og svar - PC" kategorien et navn som inneholder spill, eller på en annen måte får folk til å forstå at det ikke er generelle PC spørsmål. Det går nesten ikke eneste dag uten at det kommet et spørsmål om RAM, antivirus eller gud vet hva...

Lenke til kommentar
Er det noe fremgang?=)

7831263[/snapback]

Eg har ikkje høyrt noko nytt i alle fall. Reknar med at det blir gitt beskjed når det skjer noko. :)

cetram:"Felles" under "Konsoll" går på konsolldiskusjonar som går på tvers av konsollane (multiplatformspel som eit døme), eller konsollar som ikkje har ein eigen kategori. På mange måter blir denne lik konsollkategorien vi har i dag, bare at dei tre store har fått sin eigen kategori.

"Generell diskusjon" er det same som "Diskuter spill og tilbehør - Generelt" er i dag. (nb. utkastet eg lagde var bare ei lita skisse over det eg og guttorm diskuterte, ikkje nødvendigvis eit endeleg forslag.)

"Felles" kan gå under "Generelt", men det spørs kva som blir mest fornuftig. Å samle (så godt som) alt konsollpratet i under "Konsoll", eller ha deler under "Konsoll" og deler under "Generelt".

Lenke til kommentar

Greit nok - jeg tenkte nå først og fremst på det du skrev om "Felles" under konsoll kan/bør sløyfes. Og når det gjelder multiplatform spill, så vil jo fremdeles en "felles" under 'konsoll' til en viss grad utelukke PC som platform?

Uansett - har ikke noen sterke meninger om akkurat dette, var mest som videre tankespinn på utkastet ditt :) Det eneste jeg virkelig skulle ønske var at det ble mindre rot i "Spørsmål og svar - PC". :)

Lenke til kommentar

Ah, da så. Eg har ikkje store motforutsetningar for at "Felles" sløyfes. Som du nemnte kan "Generelt" fint brukast.

Når det gjeld multiplattforspel og plassering i "felles", tenkte eg først og fremst på tilfeller der diskusjonen utelukkande retta seg mot konsollane. I tilfeller der også PC-versjonen er med i diskusjonen må tråden i "Generelt". Dette kan kanskje framstå som litt rotete. Noko som kan tilseie at vi klarer oss fint utan "Felles".

Eg er litt usikker på kor ofte vi kjem opp i problemstillingar der det er aktuelt å diskutere eit spel på tvers av plattformer. No er vel diskusjonen gjerne retta mot ein bestemt plattform, og tilpasse dei aktuelle problem og utfordringar for denne konsollen. Vi har rett nok hatt nokre samanlikningstrådar der grafikken på dei forskjellege konsollane blir målt mot kvarandre, men eg trur dette vil gi seg etterkvart som folk finn seg tilrette med dei nye konsollane.

Klarare namn på kategoriane så vi unngår den typen feilpostar du nemnte er ein fordel. Sjølv om vi har gjort mykje for at folk skal forstå kva kategorien handlar om, er det framleis alt for mange som gjer feil. Har du eit forslag til kva vi kan kalle "Spørsmål og svar-PC"?

Lenke til kommentar

Når det gjelder gode forslag på navn, så er jeg redd jeg kommer litt til kort. Det nærmeste jeg har kommet til, er "Spørsmål og svar-PC Spill". Men det føles litt smør-på-flesk, ettersom forumstrukturen da vil bli:

"Forum > Spill > Spørsmål og svar-PC Spill"

Men på den annen side - .. spill > Spørsmål og Svar -PC" har jo vist seg å ikke være tydelig nok. Problemet er vel helst at feilpostene som regel kommer fra ferske forumbrukere med et fåtalls poster av seg. Mistenker at en del av dem er folk som kommer direkte inn fra gamer.no på forumet og ikke er klar over at det er en del av en større struktur. Da kan det kanskje virke naturlig for dem å stille den type spørsmål i "Forum-->Spill-->Spørsmål og Svar-PC". Kategorinavnet kan jo til en viss grad tilsi at det er en del av spillforumet som er dedikert til problemer med selve PC'en.

Sannelig ikke sikker på hva som kan være en god løsning her. Moderering vil jo antageligvis lære opp de brukerne som har gjort en feil, men ikke hindre nye medlemmer i å gjøre den samme feilen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg kommer ikke til å stemme for noen av forslagene. Jeg synes en oppdeling per platform - PC, PlayStation, Xbox, GameCube/Wii, Håndholdt, Andre - er grei, men ville foretrukket en underkategori i hver for "Problemer med [platform] spill og utstyr".

Aller helst hadde jeg sett at toppkategoriene bare var placeholdere for underkategorier (eksempel), f.eks. med Generelt, Framtidige spill, Problemer, men det brukes ikke på HW.

Lenke til kommentar

Eg skulle gjerne kome med nokre konkrete oppdateringar, men eg har ikkje høyrt noko nytt. Vil tru at Gamer.no diskuterer dette internt framleis. Det har tross alt vore litt meir diskusjon om forskjellege strukturar dei siste månadane så kanskje ting må revurderast litt. Dette blir litt spekulasjon frå mi side, men eg reknar med at planen framleis er i live.

Rocky: Trur ikkje det er mangel på folk som er problemet, det er heller mangel på tid for dei som sitt på toppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...