Gå til innhold

Spillverket.no: Debatt om ny forumstruktur på Gamer.no


Hvilken forumstruktur bør vi jobbe mot?  

388 stemmer

  1. 1. Hvilken forumstruktur bør vi jobbe mot?

    • Forslag 1 (av Gamer.no)
      105
    • Forslag 2 (av Gamer.no)
      42
    • Forslag 3 (av Gamer.no)
      67
    • Forslag 4 (av Gamer.no)
      37
    • Forslag 5 (av ness)
      50
    • Forslag 6 (av Heales)
      16
    • Forslag 7 (av Craaash)
      35
    • Behold strukturen som den er
      25
    • Noe helt annet
      11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Er det ikke mulig å la brukeren selv bestemme hvilket oppsett vedkommende vil benytte seg av? På den måten kan hver og en få sitt ønske oppfylt, og man kan finne det oppsettet man liker best og finner mest praktisk.

Forøvrig synes jeg ikke at dette er noe som trengs sårt, jeg ville heller brukt ressurser på å lage ny design på forumet. Den som er i dag synes jeg er unødvendig kompleks (på grunn av de utallige skriftstørrelsene/-typene o.l. som befinner seg på forum-sidene).

Endret av bonga2
Lenke til kommentar
Er det ikke mulig å la brukeren selv bestemme hvilket oppsett vedkommende vil benytte seg av? På den måten kan hver og en få sitt ønske oppfylt, og man kan finne det oppsettet man liker best og finner mest praktisk.

Forøvrig synes jeg ikke at dette er noe som trengs sårt, jeg ville heller brukt ressurser på å lage ny design på forumet. Den som er i dag synes jeg er unødvendig kompleks (på grunn av de utallige skriftstørrelsene/-typene o.l. som befinner seg på forum-sidene).

5942793[/snapback]

Så vidt jeg vet støtter ikke IPB flere forskjellige sorteringer. Men en godt skrevet kunne vel ordnet det. Men det vil nok ta litt tid. Og jeg tror ikke de ønsker å bruke så masse tid på det.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Tar nok litt planlegging å flytte så mange poster som det er i dette forumet. ;-)

5913937[/snapback]

Denne tråden ble startet 12. Januar i år, jeg synes det er synd at de ikke klarte å komme med noen konklusjon til hva som skulle bli gjort før E3, for nå begynner konsoll-forumet å bli temmelig uoversiktlig.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Takker for alle innspill sålangt! Skal komme med et offisielt svar ganske snart på hva vi gjør videre, etter at jeg har gått gjennom tilbakemeldingene.

6182613[/snapback]

Godt å se at forumstyret/TST ikke har glemt saken. Jeg smører meg med videre tolmodighet! Ellers må jeg få takke for et veldig godt forum med godt miljø. Hvis forumstyret fortsetter med den gode jobbe de har gjort til nå er det ingen tvil om at dette kommer til å fortsette veldig bra!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har nå oppdatert førsteinnlegg i denne tråden, slik at forslagene fra Ness, Heales og Craaash også kan beskues. Deretter opprettet jeg en avstemning slik at det blir enklere for redaksjonen å se hvor landet ligger.

 

Jeg må presisere at vi på ingen måte kan binde oss til det forslaget som vinner avstemningen. Dette er kun for å få bedre oversikt over hvordan folk kunne tenke seg å se forumet i fremtiden, og hvilke forslag vi bør jobbe videre med å prefeksjonere. Håper på forståelse for dette.

 

Og forresten: Videre innlegg i denne tråden som skal promotere et av forslagene, bør inneholde mer enn "Forslag X FTW!". Gode argumenter og syn mottas med takk, men useriøse innlegg uten mening blir fjernet. Det er heller ikke nødvendig å legge ut et lite innlegg som forteller alle hvilket alternativ du velger, hvis du ikke samtidig forteller hvorfor. Enkle retningslinjer som vi håper dere kan følge :-)

Lenke til kommentar

Synes nok at forslag nummer to var best.

 

* Generelt

* PC

* PlayStation

* GameCube/Wii

* Xbox

* Håndholdt

* Spillforum - for de mest omdiskuterte

* Modifikasjoner

* Guild/klandiskusjon og rekruttering

* LAN-parties

* Diskutér artikler (Gamer.no)

* Tilbakemeldinger, ris og ros (Gamer.no)

 

Grunnen til dette er at kategorier for de forskjellige konsollene ligger i root, noe som gjør at man ikke trenger å trykke så mye. Ffjerning av forskjell på "Diskuter" og "Spørsmål og svar" på Generelt og PC er jeg litt imot, men det kan gå. Ellers mangler det tydelig en kategori for "Annen konsoll", da det å legge det rett i Generelt er missvisende og feil. Men ellers godt forslag.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

Jeg går utifra at hvis det blir valgt forslag 1, så vil vel konsoll-kategorien legges opp slik som spillforum delen hvor man fra startsiden kan klikke seg rett inn på f.eks Battlefield forumet. På den måten vil jo det ikke være noe mer klikking for å komme inn på f.eks. Nintendo-forumet, enn det i dag er for å komme på de konsoll forumene som eksisterer.

Lenke til kommentar
Jeg går utifra at hvis det blir valgt forslag 1, så vil vel konsoll-kategorien legges opp slik som spillforum delen hvor man fra startsiden kan klikke seg rett inn på f.eks Battlefield forumet.

6279061[/snapback]

Det har du rett i, og er et element jeg rett og slett har glemt. Endret "tanker rundt forslag 1" slik at dette blir tydeligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...