Gå til innhold

Spillverket.no: Debatt om ny forumstruktur på Gamer.no

Hvilken forumstruktur bør vi jobbe mot?  

388 stemmer

1. 1. Hvilken forumstruktur bør vi jobbe mot?

• Forslag 1 (av Gamer.no)
      105
    • Forslag 2 (av Gamer.no)
      42
    • Forslag 3 (av Gamer.no)
      67
    • Forslag 4 (av Gamer.no)
      37
    • Forslag 5 (av ness)
      50
    • Forslag 6 (av Heales)
      16
    • Forslag 7 (av Craaash)
      35
    • Behold strukturen som den er
      25
    • Noe helt annet
      11

Anbefalte innlegg

Syns den nye strukturen virker grei jeg.

Men det er klin umulig å komme inn på konsoll-delen uten å logge inn.. Det likte jeg ikke. De andre gikk greit, men ikke konsoll-delen. Kjører nyeste versjon av Opera. Håper dette blir fikset.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bear^: Problemet med spillforumet slik det var nå var at vi ikke lengre diskuterte SPILL.

Vi diskuterte (les: Kranglet) om maskiner, teknologier og formater.

Spill var i ferd med å drukne i alle nyhetslinkene, sitatene, uttalelsene fra journalist x, nettsted y og full sjef z.

Nå blir det endelig mer plass til å diskutere spill igjen :). Vil du diskutere alle 3 tingene, så har du en felles-kategori.

Om folk poster "hvis du hater..." så RAPPORTERER du og ikke svarer. La oss ta oss av idiotene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Flotters, ser mye bedre ut nå. Må si jeg begynte å lure på hva som hadde skjedd med en gang jeg stakk innom spillforumet :p

Lenke til kommentar
Problemet med spillforumet slik det var nå var at vi ikke lengre diskuterte SPILL.

Vi diskuterte (les: Kranglet) om maskiner, teknologier og formater.

Spill var i ferd med å drukne i alle nyhetslinkene, sitatene, uttalelsene fra journalist x, nettsted y og full sjef z.

Nå blir det endelig mer plass til å diskutere spill igjen. Vil du diskutere alle 3 tingene, så har du en felles-kategori.

Spill og konsollene går vel hånd i hånd, er bare det at det ikke ble noe diskusjon, det ble kranling. Og den kranglingen tror jeg ikke vi får bort med å splitte i flere under kategorier, blir bare en fordeling av problemene. Samt at jeg tror synspunkter om Nintendo, Sony og Microsoft aldri kommer frem i sine kategorier fordi enkelte aldri blir å tør å poste noe negativt i de kategoriene. Det er det jeg tror blir å skje.

Og da sitter man i en "happy fairy land" hvor alle er enige, og ingen diskuterer noe særlig.

Jeg for min del blir å poste i alle kategoriene, folk får bare bli sint på meg.

Lenke til kommentar

I like it!

Fra nå av blir det krangling mellom de individuelle konsollfanboys istedet.

Specs blir slitt sønder og sammen, joypads blir gransket med mikroskop, intet pixel skal føle seg trygg for de tre konsollgjengene, og deres argusøyne!

Evt. blir det Fryd og Gammen, og en moderators himmelrike.

:)

Lenke til kommentar
Evt. blir det Fryd og Gammen, og en moderators himmelrike.

Sett bort frå 10000 tråder som framleis venter på å bli flytta, pluss eit par eksamenar som plutseleg ikkje var så langt unna som eg trudde, så kan ein håpe på det beste.

Forhåpentlegvis vil inndelinga hindre litt trolling. Den gjer det i alle fall lettare å finne fram til ting av interesse. Noko som og kan føre til fleire aktive brukarar, fleire spennande og interessante trådar, og mange gode diskusjonar. :)

Lenke til kommentar
Sett bort frå 10000 tråder som framleis venter på å bli flytta, pluss eit par eksamenar som plutseleg ikkje var så langt unna som eg trudde, så kan ein håpe på det beste.

Crap.... Glem det jeg sa! :!:

Jeg liker den nye inndelinga iallefall!

Lenke til kommentar

Føler meg nesten ikke velkommen i sony delen, da jeg selv har 360.. :p Det må være ulempen med å splitte forumet.. Ellers tror jeg dette blir bra! Kommer til å bli mer fokus på spill, og ikke ihelkrangling om de teiteste tingene!

Eller kanskje leirene lader opp til den største konsollkrigen noensinne? :!:

Lenke til kommentar

Fra X360 leiren entrer Master Chief, fra PS3 leiren entrer Kratos og Snake og fra Nintendo delen entrer Mario og Link. Og på felles forumet for konsoller braker det løs med alt som man kan finne.

Kanskje noe slikt som

?

Får håpe vi unngår slike ting. Jeg vandrer nå over i alle leirer jeg, og sier min mening om alle 3, om det er godt eller vondt. Selv om man har del leirene har man vel fremdeles lov å si sin mening om de respektive konsollene.

Lenke til kommentar
Hva med å endre fra PC > PC Spill, det er allerede folk som bruker PC formet som om det skulle være et sted for spørsmål generelt om pc og ikke et spillforum.

8560443[/snapback]

Dette tok jeg opp allerede før navnene ble valgt, men det var fånyttes.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...