petterg Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Har to tv'r, en prosjektor, en pc-skjerm og en pc med 2xDVI + s-video-out. Skulle gjerne hatt mulighet til å vise en powerpoint presentasjon på alle skjermer samtidig. Prosjektoren og pc-skjermen er koblet til hver sin DVI utgang. De funker fint. Men så var det TV'ne. Kan begge kobles til samme s-video utgang? Finnes det noen form for splitter for s-video? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Lette lenge etter det samme selv. Fant ut at det kostet mye mer enn det smakte, fordi den må være aktiv. Passiv deling (splitting) gir skikkelig dårlig bilde. Du kan loope signalet gjennom tv'er dog. De fleste nye tv'er har to s-video inn(ut)ganger: en framme og en bak (scart). Du kan da mate inn et signal foran på tv'n, så viser det på den tv'n. Så kan du ta ut signalet bak (scart-til-s-video-omformer) og sende det til neste tv/prosjektør. Vet ikke hvor bra dette funker med 76543 tv'er/prosjektører, men det er iallfall billig. I ettertid har jeg funnet denne til $83, men vet ikke mer om den enn det står på den siden der. Si fra hva du kommer frem til da Redigert: leif Redigert 2: ser nå at du bare skal ha 2 tv'er, og resten med vga og dvi. Leste innlegget ditt litt for fort.. Du kan jo prøve loop-through først, og se kvaliteten. På den samme siden som den 8-veis-splitteren fant jeg en 2-veis til $35. Endret 13. januar 2006 av Vandalen Lenke til kommentar
petterg Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Takk for inspill. Jeg trekker konklusjonen at et ekstra skjermkort vil gi en bedre løsning til samme eller lavere pris. F.x denne: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=27704 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå