Joachim_F Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Er du klar til å rocke? Guitar Hero kommer til Europa, sammen med den heftige gitarkontrolleren. Les mer Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 UTROLIG gode nyheter. Og et merkelig sammentreff at denne nyheten dukker opp bare noen dager etter at jeg bestilte spillet fra RedOctane i USA. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 klarte ikke å vente så jeg bestilte det fra ebay, kosta meg ca 700 kr inkl frakt .. er utrolig fett spill, har spillt det ca 6-7 timer på to dager. skal hjem nå og spille mer Lenke til kommentar
oocyoo Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 klarte ikke å vente så jeg bestilte det fra ebay, kosta meg ca 700 kr inkl frakt .. er utrolig fett spill, har spillt det ca 6-7 timer på to dager. skal hjem nå og spille mer 5428049[/snapback] Dette er kanskje eit dumt spørsmål, men tehe.. kan ein spele det på ein vanleg norsk PS, sjølv om en bestiller det fra usa? En må ikkje fikle med maskina på noken måte? Må berre vere sikker før eg bestiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg