ballongen Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Bare for å ha sagt det: Jeg har aldri klokket noe som helst før. Jeg spør derfor: Hva må jeg gjøre for å klokke opp mitt club3d geforce 7800gt. Stemmer det at man kan øke frekvensen såpass at man nesten kommer på gtx nivå? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Bruk eit program slik som rivaturner eller coolbits. Du kan laste det ned frå guru3d. Du treng ikkje å klokke så mykje at du kjem opp på GTX nivå. Sjølv har eg klokka kortet mitt til 480/1180(maks). Til vanleg har eg kortet på 450/1150. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hvilken kjøling har du? Har du kjøler på skjermkortet, eller har du bare stock? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Last ned coolbits fra guru3d.com Når den er sintallert vil du få opp en ekstra meny i de vanlige skjermkortinstillingene der du kan justere frekvens på GPU og minne. Så er det bare å klokke i vei, og teste stabiliteten... GTX nivå når du nok sansynligvis uten større problemer. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå