Schnickaschnicka Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Har nylig kjøpt data. Første PSU var ødelagt slik at jeg byttet den inn og fikk ny i dag, får ikke start på pc'en og tror da at jeg ikke har ødelagt PSU nå men at mitt hovedkort er defekt. Det er ikke noe lys på det og ingen antydning til liv. Prøvde å jumpstarte de pinnene nederst til høyre men ikke noe skjedde. Kan det være noe annet eller er det mest trolig at hovedkortet er defekt Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Testet med en annen psu ? Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) nei, men har testa min på en annen pc og den funker så da står jeg vel igjen med at hk er ødelagt? Endret 12. januar 2006 av mbarone Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 hmm, hør med stedet du kjøpte fra.. hva de anbefaler av kryssjekking før retur! Så slipper du fort gebyr hvis det skulle vise seg at det ikke er defekt.. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 hvordan kan det ikke være defekt? hva annet kan det være? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 veit ikke jeg.. om du er sikker, så skaff deg returnr. og send det inn da! Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 er ikke helt sikker, men da Av/På knappen er koblet til pinnene på hovedkortet og hk er ødelagt og ikke får strøm så er det jo naturlig at pc'en ikke skrur seg på? da skjønner jeg ikke hva det kan være når PSU funker. kan det være ram eller cpu eller? (tror da dette er lite sannsynlig) Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Låner posten din litt jeg Har samme problem bare at ingenting starter, har satt i en annen psu men det starter ikke alikevel, prøvde psuen min på en annen maskin, men der funket det. Og jeg mener i allefall at hovedkortet er defekt, men hvordan får jeg et nytt et.? Har man garanti på alle delene man kjøper på komplett? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Du har garanti på alt du kjøper. Hvis det er lenge siden du kjøpte det (flere år), så må du finne ut hvor lang garanti du har. Hvis garantien er gått ut, så kan du jo alltids reklamere hvis du er innenfor tidsgrensen for reklamasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå