jtillnes Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 I den nye Intel Mac'en så sitter det et ATI Radion X1600 PCI-Ekspress kort. Som PC-bruker så vurderer jeg denne maskina sterkt, men en MAC-fyr jeg kjenner sa at Apple i allefall tidligere har hindret folk i å bytte skjermkort (dvs. umulig). Så sa jeg til MAC-fyren at dette virket rart siden du kan skifte PCI-Ekspress kort selv i laptops. Så hvem har rett her egentlig? Er det virkelig slik at man faktisk ikke kan bytte skjermkort i den nye Intel Mac'en? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) arstechnica linker til noen bilder som viser innmaten. intel core duo er montert i en sokkel, men etter hva jeg kunne se var ATI brikka lodda fast rett på kortet. og skulle dem gjort det skiftbart så måtte dem vel gått for en mxm modul eller noe sånt... Endret 17. januar 2006 av hobgoblin Lenke til kommentar
fixxer Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Det er ikke mulig å bytte 'skjermkortet' i iMac'en, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå