NajuZ Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hei. Jeg skal ha ny strømforsyning til, 3 harddisker, gf6800ultra, 1 dvd brenner, 2 ram brikker(vet ikke om det har noe og si.) og 3 vifter. Vil max bruke 800 kr. kom med forslag Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hvis du er villig til og strekke deg litt er dette en veldig bra psu: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=33435 Hvis ikke har jeg hørt at denne ikke er og fordra: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=25499 Lenke til kommentar
Roger J. Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hva med MIST sin PSU? Den skal vist være en av de beste på markedet. Lenke til kommentar
NajuZ Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Siden man får en god strømforsyning med 580w til 900 ... burde man ikke da få en strømforsyning med 500 watt/480 til 600/700? Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 ikke nødvendig vis, men nå er det bare kvalitets PSU'er vi har nevnt her og de koster litt mer, men så er det jo kvalitet. man vil jo ikke at hele pc'en skal kortslutte heller? Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 ikke nødvendig vis, men nå er det bare kvalitets PSU'er vi har nevnt her og de koster litt mer, men så er det jo kvalitet. man vil jo ikke at hele pc'en skal kortslutte heller? 5431055[/snapback] Så denne billige Hiper 480 jeg bruker hjemme vil ødelegge pc'en min også ? For noe sludder og vås som blir servert her Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Kjøp Hiper HPU-4B580 den er dritfet og funker fett! Du greier å skrape sammen noen hundrelapper til Endret 13. januar 2006 av Fisha Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) ville ikke komme med noen fornærmelser overfor PSU'en din heller vitamin2 sikkert helt super den (mener dette altså, ikke "ironi"). men innser at jeg ikke har så mye peil. mente ikke å si at du ikke kan få PSU'er med veldig bra kvaltiet litt billigre en andre alternativer. tror fullt og helt på at den Hipern du kjører hjemme er av perfekt kvalitet. må bare beklage hvis jeg fornærmet noen med mitt tidligere innlegg, Sry Endret 13. januar 2006 av Computerwolf Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) må bare beklage hvis jeg fornærmet noen med mitt tidligere innlegg, Sry Det går bra De fleste kjøper hardware på begrenset et budsjett. Hvis man bruke unødvendig mye penger på en PSU så har man f.eks. ikke råd til et bra skjermkort osv. Da er det greit å si fra at man ikke må ha en dyr løsning for at pc'en skal fungere. Endret 13. januar 2006 av vitamin2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå