joachimsandvik Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg har behov for en mobil USB cd spiller som trekker den strømmen den trenger via USB kabelen. Noen som vet om dette finnes? Gjerne også link til hvor den kan kjøpes. Eventuellt om man kan få et ISO image over på en bootbar USB minne brikke. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Thoth Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg har behov for en mobil USB cd spiller som trekker den strømmen den trenger via USB kabelen. Noen som vet om dette finnes? 5425259[/snapback] Tviler på at det finnes. USB leverer veldig begrenset med strøm. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg har sett eksterne "saker" som tar strøm gjennom en ekstra usb-kabel (altså 2 usb-kabler totalt). Tror det var en harddisk, men krever en CD-rom så mye mer da..? Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Her er svaret på dine drømmer Litt dyr da... Jeg er ikke helt sikker, men det ser ut til at denne brenneren også er batteridrevet. Men best å sjekke med butikken før du ev. kjøper. Billigere da brenneren kun tar CD og ikke DVD. Endret 12. januar 2006 av Polarbastard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå