Stian216 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Tenkte å pusse opp PCen og kjøpe Lian Li PC6070 Scand og lurer på om Cooltek vibrasjonsdempende kit kan brukes i 3.5" brønnen. Tenker da på skruene med gummi på Jeg kan kanskje spare noen grunker på å kikke på biltema, men hva kan jeg bruke til dette formålet. Leste om O-ringene, men vil helst bruke 3.5" brønnen. MVH Stian Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg har selv den kombinasjonen, men det går desverre ikke ann å bruke det kittet Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg har selv den kombinasjonen, men det går desverre ikke ann å bruke det kittet 5476482[/snapback] Du kunne vel ikke utdype den litt? hvorfor kan de ikke brukes? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hullene er for trange, det går ikke ann og få skruen igjennom, og HDD'en får ikke plass, pga den er akkuratt tilpasset en HDD, ikke en mm igjen hos meg. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Hullene er for trange, det går ikke ann og få skruen igjennom, og HDD'en får ikke plass, pga den er akkuratt tilpasset en HDD, ikke en mm igjen hos meg. 5483045[/snapback] Ok, men da er det utelukket Blir O-ringer på meg da. Takk for hjelpen MVH Fenriz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå