MagE Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hvorfor er ikke artikkelen lansert enda? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Det har også jeg spurt om. Det har visst flere årsaker, både av tidsmessig og teknisk karakter. Men, den er uansett blitt lovet på plass i løpet av inneværende uke! Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Best det, kan ikke lese den i vinterferien og det blir litt lenge å vente til etter freien. (er så spent) Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Begynenr å bli spent på resultatet nå ja! Tror vi får motbevist noen vanlige antagelser angående pumpetrykk, eller hva Skrue? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Hmm, du er inne på noe der. Lenke til kommentar
nosto Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 ting tar tid her på hw.no.overklokking og kjøling er vel ikke noe dem satser på Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Det ser faktisk slik ut ja. Overklokking og temaene rundt dette er jo i ferd med å bli utradert! Man må jo klikke seg nedover i et "hierarki" som kunne vært Norsk Hydro verdig, noe jeg oppriktig talt sterkt misliker! Er det slik de vil ha det i fortsettelsen, så tror jeg nok at jeg finner meg andre fora etterhvert.......... Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Det lovet ikke bra fra det sekundet de fjerna overklokking.no Lenke til kommentar
storken Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Er det slik de vil ha det i fortsettelsen, så tror jeg nok at jeg finner meg andre fora etterhvert.......... 5660983[/snapback] nei ikke gjør det! du har sikkert bare en dårlig dag som jamie sier til adam når han har en dårlig dag: Stop whining Adam, go eat a cookie Endret 24. februar 2006 av storken Lenke til kommentar
nosto Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 støtter deg der skrue Lenke til kommentar
meastp Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Det ser faktisk slik ut ja. Overklokking og temaene rundt dette er jo i ferd med å bli utradert! Man må jo klikke seg nedover i et "hierarki" som kunne vært Norsk Hydro verdig, noe jeg oppriktig talt sterkt misliker! Er det slik de vil ha det i fortsettelsen, så tror jeg nok at jeg finner meg andre fora etterhvert.......... 5660983[/snapback] Jeg er enig! Kan forstå at selve siden forsvant, for frekvensen på nytt innhold var relativt lav. Det som irriterer meg er jo nettopp det du sier: - Hvorfor forsvant kategorien "overklokking" ? Nå er det jo bare kaos og underfora - et helsikes rot, spør du meg. - Artiklene finner jeg ikke lenger. Må søke på google for å finne de som ligger på hw (!). Det er flaut at det ikke er et skikkelig system, synes jeg. (Mulig jeg har oversett noe. Er det tilfellet: enlighten me! ) Dersom overklokkings-guruene finner seg andre beitemarker, tror jeg nok det blir en del brukere som følger etter... ihvertfall én. Håper artikkelen dukker opp snart. Vi får se til uka, etter ferien. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Det er jeg enig i, dersom de som klokker mye og kan mye om det forsvinner herfra, så biter jeg meg fast i halen til de og henger etter( blir litt tungt) Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Det ser faktisk slik ut ja. Overklokking og temaene rundt dette er jo i ferd med å bli utradert! Man må jo klikke seg nedover i et "hierarki" som kunne vært Norsk Hydro verdig, noe jeg oppriktig talt sterkt misliker! Er det slik de vil ha det i fortsettelsen, så tror jeg nok at jeg finner meg andre fora etterhvert.......... 5660983[/snapback] *dulte borti skrue* Skal vi starte for oss sjæl ? Jeg skaffer kapital og webside, og du skaffer innholdet! What you say ? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Det ser faktisk slik ut ja. Overklokking og temaene rundt dette er jo i ferd med å bli utradert! Man må jo klikke seg nedover i et "hierarki" som kunne vært Norsk Hydro verdig, noe jeg oppriktig talt sterkt misliker! Er det slik de vil ha det i fortsettelsen, så tror jeg nok at jeg finner meg andre fora etterhvert.......... 5660983[/snapback] *dulte borti skrue* Skal vi starte for oss sjæl ? Jeg skaffer kapital og webside, og du skaffer innholdet! What you say ? 5670016[/snapback] Technorway.no starter vel straks, og på diskuter.no finnes de masser av overklokkings mennesker Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Ozelot, sjekk PM.... Lenke til kommentar
svingstang Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 lite imponerende at dette skal ta så lang tid, er det ikke tre uker siden du leverte fra deg artikkelen? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 lite imponerende at dette skal ta så lang tid, er det ikke tre uker siden du leverte fra deg artikkelen? Sant nok, ikke minst fordi artikler om aktuelle ting alltid har vært etterlyst hos overklokking.no. Men nå haster det tydeligvis ikke i samme grad? Artikkelen ble i alle fall ferdig skrevet i Word den 31.01-06, og det begynner jo å bli en stund siden. Det tar sikkert noe tid å få konvertert den over i et format som er "spiselig" i spaltene til hw.no, samtidig som man også skal ha tid til å gjøre det. Men snart fire uker? Huff.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Leste en plass at det var en rimelig stor artikkel...stemmer dette ? Skal ikke gi\selge den til noen andre sider vel ? (itavisen...digi...itpro...) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Njaaa, stor og stor? 8sider i Word inklusive noen bilder med redusert størrelse er vel ikke så voldsomt da. Artikkelen kommer ikke til å bli gitt eller solgt til andre sider, medmindre det tar nók en måned før den dukker opp her. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Skrue Postet i dag, 20:08 Det tar sikkert noe tid å få konvertert den over i et format som er "spiselig" i spaltene til hw.no, samtidig som man også skal ha tid til å gjøre det. Men snart fire uker? Huff.. Altså når man har holdt på å lage artikler til nettsider i flere år, kan jeg virkelig ikke fatte og begripe at det skal være så vanvittig tid/resurskrevende å få dette over i rette format..? Syns dette lukter litt av nedprioritering, eller et lite snev av uvilje fra dine "samarbeidspartnere" jeg altså. Men jeg kjenner jo ikke hverken alle sider av saken, eller prosessen med å få Word på web. Vel vel, det blir vel uansett jul i år også, men syns nok det hadde vært litt mer straight å bare si at: "sorry folkens, vi har ikke tid nærmeste 4 ukene i alle fall" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå