Gå til innhold

Lav flow, dårligere temps?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser faktisk slik ut ja. :(

Overklokking og temaene rundt dette er jo i ferd med å bli utradert!

Man må jo klikke seg nedover i et "hierarki" som kunne vært Norsk Hydro verdig, noe jeg oppriktig talt sterkt misliker!

Er det slik de vil ha det i fortsettelsen, så tror jeg nok at jeg finner meg andre fora etterhvert..........

Lenke til kommentar
Er det slik de vil ha det i fortsettelsen, så tror jeg nok at jeg finner meg andre fora etterhvert..........

5660983[/snapback]

 

nei ikke gjør det! du har sikkert bare en dårlig dag :)

 

som jamie sier til adam når han har en dårlig dag:

Stop whining Adam, go eat a cookie
Endret av storken
Lenke til kommentar
Det ser faktisk slik ut ja.  :(

Overklokking og temaene rundt dette er jo i ferd med å bli utradert!

Man må jo klikke seg nedover i et "hierarki" som kunne vært Norsk Hydro verdig, noe jeg oppriktig talt sterkt misliker!

Er det slik de vil ha det i fortsettelsen, så tror jeg nok at jeg finner meg andre fora etterhvert..........

5660983[/snapback]

 

Jeg er enig! Kan forstå at selve siden forsvant, for frekvensen på nytt innhold var relativt lav. Det som irriterer meg er jo nettopp det du sier:

 

- Hvorfor forsvant kategorien "overklokking" ? Nå er det jo bare kaos og underfora - et helsikes rot, spør du meg.

- Artiklene finner jeg ikke lenger. Må søke på google for å finne de som ligger på hw (!). Det er flaut at det ikke er et skikkelig system, synes jeg. (Mulig jeg har oversett noe. Er det tilfellet: enlighten me! ;) )

 

Dersom overklokkings-guruene finner seg andre beitemarker, tror jeg nok det blir en del brukere som følger etter... ihvertfall én.

 

Håper artikkelen dukker opp snart. Vi får se til uka, etter ferien.

Lenke til kommentar
Det ser faktisk slik ut ja.  :(

Overklokking og temaene rundt dette er jo i ferd med å bli utradert!

Man må jo klikke seg nedover i et "hierarki" som kunne vært Norsk Hydro verdig, noe jeg oppriktig talt sterkt misliker!

Er det slik de vil ha det i fortsettelsen, så tror jeg nok at jeg finner meg andre fora etterhvert..........

5660983[/snapback]

 

*dulte borti skrue*

 

Skal vi starte for oss sjæl ?

 

Jeg skaffer kapital og webside, og du skaffer innholdet!

 

What you say ? :xmas:

Lenke til kommentar
Det ser faktisk slik ut ja.  :(

Overklokking og temaene rundt dette er jo i ferd med å bli utradert!

Man må jo klikke seg nedover i et "hierarki" som kunne vært Norsk Hydro verdig, noe jeg oppriktig talt sterkt misliker!

Er det slik de vil ha det i fortsettelsen, så tror jeg nok at jeg finner meg andre fora etterhvert..........

5660983[/snapback]

 

*dulte borti skrue*

 

Skal vi starte for oss sjæl ?

 

Jeg skaffer kapital og webside, og du skaffer innholdet!

 

What you say ? :xmas:

5670016[/snapback]

 

Technorway.no starter vel straks, og på diskuter.no finnes de masser av overklokkings mennesker ;)

Lenke til kommentar
lite imponerende at dette skal ta så lang tid, er det ikke tre uker siden du leverte fra deg artikkelen?

 

Sant nok, ikke minst fordi artikler om aktuelle ting alltid har vært etterlyst hos overklokking.no.

Men nå haster det tydeligvis ikke i samme grad?

Artikkelen ble i alle fall ferdig skrevet i Word den 31.01-06, og det begynner jo å bli en stund siden.

Det tar sikkert noe tid å få konvertert den over i et format som er "spiselig" i spaltene til hw.no, samtidig som man også skal ha tid til å gjøre det.

Men snart fire uker? Huff.. :no:

Lenke til kommentar
Skrue Postet i dag, 20:08

Det tar sikkert noe tid å få konvertert den over i et format som er "spiselig" i spaltene til hw.no, samtidig som man også skal ha tid til å gjøre det.

Men snart fire uker? Huff..

Altså når man har holdt på å lage artikler til nettsider i flere år, kan jeg virkelig ikke fatte og begripe at det skal være så vanvittig tid/resurskrevende å få dette over i rette format..?

Syns dette lukter litt av nedprioritering, eller et lite snev av uvilje fra dine "samarbeidspartnere" jeg altså. Men jeg kjenner jo ikke hverken alle sider av saken, eller prosessen med å få Word på web.

 

Vel vel, det blir vel uansett jul i år også, men syns nok det hadde vært litt mer straight å bare si at: "sorry folkens, vi har ikke tid nærmeste 4 ukene i alle fall"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...