Skrue Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 ROOFL! U made my day, pcp160! :!: Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hvorfor har ikke artikkelen kommet enda?? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Ganske enkelt fordi den nå ligger til redigering og konvertering til HW-template hos Pritorian. Er du / vi riktig heldige, så kanskje den dukker opp på mandag! Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 No er det mandag og ingen artikkel Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Hmm. Du får sende en PM til Pritorian og høre hvordan det ligger an? Artikkelen er i alle fall out of my hands nå. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Sendt, får håpe at han e på da... Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hans svar var: "Kommer når den er ferdig". Det svarer jo på spørsmålet mitt/vårt Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hvor blir det av den?? Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hastverk er lastverk, det er jo bare en måned siden den ble annonsert. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Såh, ikke noe mobbing nå! Har senest i dag fått meldig om at det jobbes med saken, men har ikke fått noen dato for lansering. Det er i alle fall alt jeg vet om saken! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Får håpe det ikke går like "fort" som den vannkjølingsguiden Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Æsj, U got me there! Men det er som sagt ikke opp til meg nå, det er andre som må ferdigstille artikkelen. Samtidig er det vel verdt å nevne at man ikke bestandig kan prioritere forumet, og jeg snakker ikke bare for meg selv nå. Dermed kan det nok hende at ting tar litt lenger tid enn både dere og jeg håper på! Og vannkjølingsguiden er slett ikke død, selv om det kanskje kan se slik ut! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det sa du i fjor sommer også ^^ Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Jada, jeg vet det LenniZ. Om det står som et slags kvalitetsstempel eller ei får andre avgjøre, men jeg slipper aldri fra meg noe medmindre jeg sjøl er 100% fornøyd med resultatet. Jeg er (antakelig altfor?) sjølkritisk, og dermed har jeg nok en tendens til å flikke på ting både lenge og vel, for at resultatet skal bli best mulig. Og som dermed kan gavne de fleste på en best mulig måte. Men at jeg nok bruker for mye tid på dette? Det må jeg vel svare ja på....... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hvor langt er du kommet? Blir det en guide på 40 sider eller? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Vel, det vet jeg ikke om noen hadde orket å lese. Men foreløpig er det snakk om 14-15 sider i Word..... Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 En god del det (off topic: koffor står det overklokking.no under bildet ditt, overklokking.no er jo lagt ned ) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Ja, det er stoff om litt av hvert der. Hvorfor det står overklokking.no der nå, vet jeg ikke. Tror det stod Moderator før? Husker ikke. Lenke til kommentar
svingstang Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 må vel følge med her da lenge tenkt tanken selv å eksperimentere med dette, men hvorfor prøve selv når Skrue er så snill å teste for oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå