Mixy Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Kondolanser herfra også, det er utrolig surt og leit det der ass! Durt er det også. jaja, det ordner seg sikkert Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Takk! Og jada, det ordnet seg noe voldsomt! Heldigvis slapp jeg unna med "bare" et nytt skjermkort, som jeg "oppjusterte" fra X850Pro til 850XT. Det ga tydelige forbedringer i diverse benching! Men det beste av alt; Nå får jeg i alle fall slått kloa i disken hvor den gryende artikkelen ligger, slik at jeg etterhvert får skrevet ferdig det som denne tråden egentlig handler om! :!: Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Godt å høyre, Skrue! Då ventar me i spaning på resultatet! Det er skikkeleg bra gjort av deg at du tek deg tid til å gjere slike grundige testar som dette! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 ja Gratulerer med nytt skjermkort da ^^ Gleder meg til å lese den artikkelen nå ass. Regner med at den kommer i alle fall i løpet av neste uke hvis alt går som planlagt, eller kanskje til helga? Neida, ta tia du trenger du Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Takk igjen! Det blir neppe noen artikkel til helgen, men kanskje i løpet av neste uke? Ting tar tid, som nok de fleste vet... Men jeg tror i alle fall at ganske mange vil bli overrasket over resultatet! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Ah! Ikke si sånn da Skrue! Ikke fortell oss om overraskelser, just bring em... Nå blir jo vi å vente på pinbenken enda en uke her ^^ Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jah, venter spent på artikkelen! Kan du si sånn ca når den kommer? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Nei, det er ikke opp til meg å avgjøre, men jeg vil tro at den muuligens slippes i løpet av kommende uke. Den skal redigeres og konverteres til riktig format først, og det tar jo litt tid.... Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Skrue Postet 25/01-2006 : 22:55 Det blir neppe noen artikkel til helgen, men kanskje i løpet av neste uke? Ting tar tid, som nok de fleste vet... Men jeg tror i alle fall at ganske mange vil bli overrasket over resultatet! Få ut artikkelen nå Skrue, ellers forteller jeg B-gjengen hvor du bor!! He he nei, men siden du kommer med slike teasere spør jeg; ble DU overasket over resultatet? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Skrue Postet 25/01-2006 : 22:55 Det blir neppe noen artikkel til helgen, men kanskje i løpet av neste uke? Ting tar tid, som nok de fleste vet... Men jeg tror i alle fall at ganske mange vil bli overrasket over resultatet! Få ut artikkelen nå Skrue, ellers forteller jeg B-gjengen hvor du bor!! He he nei, men siden du kommer med slike teasere spør jeg; ble DU overasket over resultatet? 5520648[/snapback] LOL! Er jo nærmest nabo til B-jengen her da! Om jeg ble overrasket? Det tør jeg ikke si noe om, foreløpig. Vent og se. Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Denne artikkelen din blir snart like legendarisk som Duke Nukem Forever hvis ikke du får den ut snart! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Huffda! Har skrevet endel mer på den i kveld, så jeg regner med å sende den fra meg i morgen kveld. Beklager at ting alltid tar lenger tid enn jeg tror, men jeg har jo litt av hvert annet å pusle med på kveldene også. Så du får holde ut! Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 SYnes folk skal slutte å mase, jeg Skrue får sikkert ut en god artikkel uansett. Husk rettskriving og ord delings feil, eh mener orddelingsfeil, så blir det en stas å lese Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Husk rettskriving og ord delings feil, eh mener orddelingsfeil, så blir det en stas å lese Haha! Jeg tilhører jo den gamle skolen i så måte, og mener å ha et sterkt fokus på disse tingene. Så du vil neppe drukne i eksempler som pølse bu, tann krem osv! Og innrømmer gjerne at slike blemmer ergrer meg ikke så lite. Nettopp av den grunn tror jeg artikkelen vil være godt renset for slikt. Lenke til kommentar
henningml Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Skrue er gammel nok til å ha lært å skrive ordentlig Gleder meg til artikkelen.. spent på om mine teorier stemmer Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 No hadde jeg nettopp prøveeksamen i norsk og jeg valgte å skrive om vannkjøling. Hvis du hadde komt med en artikkel, kunne jeg brukt infoen, men pytt pytt, håper det gikk bra alikavel. (dette er ikke ment som press/"trussel") Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Vel, får håpe du kan finne noe nyttig i den da, Håkki? Jeg sendte i alle fall fra meg artikkelen i Word-form i går kveld, så får vi håpe på at den dukker opp snart! Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Yes, in deed. Bare synd at prøven allerede har vært Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Håkki Postet i går, 23:38 Yes, in deed. Bare synd at prøven allerede har vært Ja, men det var vel bare en prøve prøve, så kanskje du kan bruke noe fra artikkelen på the real thing? Eller man må kanskje skrive om et nytt tema da... Forresten baronKanon, så har navnet på artikkelen allerede lekket ut, den vil vistnok hete; "Veske av kjølings system - mye eller lite vann, harenoåsi?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå