Gå til innhold

Kjøpe vifter, helst hos microplex

themanfrom

Anbefalte innlegg

trenger 1x120mm , 2x92mm og 3x80mm , vil helst kjøpe hos microplex, fordi jeg skal bestille noe annet der

Viftene:

*Skal flytte tilstrekkelig med luft

*Skal ikke bråke for mye(støymatter fra mist skal inn i kabinettet :) )

kan gjerne være helt svarte vifter, men, jeg trenger ikke leds ihvertfall...

Kabinettet er forøvrig et fulltower fra Chieftech :)

Edit: Hold dere under en passe pris, trenger ikke å slenge med det beste av det beste

Endret av themanfrom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
kan jo kjøpe papst vifter...de skal vistnokk flytte masse luft i forhold til støy.

5475870[/snapback]

Papst har vært overvurdert i mine øyne.. synes ikke de var særlig stille... Med den gode erfaringen jeg har hatt med PSUen deres, ville jeg foreslått MIST serien vifter...

Lenke til kommentar

Papst har vært overvurdert i mine øyne.. synes ikke de var særlig stille... Med den gode erfaringen jeg har hatt med PSUen deres, ville jeg foreslått MIST serien vifter...

Nå er det jo en Papst 4412FGL vifte i MIST strømforsyningen da... Sjekk siste avsnitt av beskrivelsen her.

Bruker selv bare 12cm kabinettvifter og har stort sett holdt meg til Papst etter å ha lest på bl.a. SPCR forumet.

Har god erfaring med 4412FGL (26dB) viftene fra Papst koblet til en Zalman viftestyring. Testet også 18 og 32dB variantene fra Papst, men synes 18dB flytter for lite luft på maks og 32dB støyer for mye selv om jeg undervolter den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...