AMK Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hei, nettopp kjøpt meg qtek 9100. Første PDA/pocket PC- eller hva det nå enn faller under. Lurte på om dere hadde noen programmer som er et must?og evt, hva disse programmene er for noe. Ser at folk skriver en heeel haug med program, men det sier meg ingen ting... Har dere noen sider med informasjon, enkel info liksom? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Har du forsøkt å titte i den øverste tråden i denne kategorien: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=376596 ? Endret 12. januar 2006 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 jeg føler meg redda bare jeg har spb pocketpluss på min, shubaroo kontaktfiks er også kjekt for å få fornavnene først. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Du vet ikke om noen kjekke programmer (eller andre måter) å tilordne en ringetone til flere kontakter på en gang? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 nope, men holder det ikke med samme ringetone til alle da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå