cmi Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hallo... tenker på en filterholder type P.... Noen som har peil... så sign inn... trenger og få svar på spørsmål Lenke til kommentar
Krister03 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Her? justfuckinggoogleit.com Endret 12. januar 2006 av Krister03 Lenke til kommentar
cmi Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) vet om mange steder man får i tak i dem... men det jeg lurer på er filter ringene... skjønner det ikke helt.. om jeg kjøper en 62 mm P filter holder... må jeg da kjøpe en ny til 52?? eller kan jeg kjøpe filter ring?? Endret 12. januar 2006 av cmi Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 For oss som ikke er bevandret i filterverdenen, hadde det kanskje hjulpet på forståelsen. Formulering altså, slik at vi lettere kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg har funnet det ut Men akk likevel Lenke til kommentar
olemm Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Jeg trodde jeg svarte på denne i går. Jaja, hereitgoes: IMHO er det liten grunn til å investere i filtersystemer med mindre du har helt spesielle, definerte behov for det. Graderte filtre, fargefiltre og spesialeffektsfiltere simuleres forholdsvis enkelt i Photoshop o.l., og den filterbaggen som trengs til f.eks. landskapsfotografi koster en hel del fordi du trenger så mange forskjellige filtre (forskjellige kombinasjoner av ND-styrker og forskjellige graderinger, soft grad, hard grad etc). De filterne som ikke kan simuleres (ND, Pola, (...)) kan man med fordel kjøpe runde gjengede. Endret 12. januar 2006 av olemm Lenke til kommentar
cmi Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Syns det Adobe filter systeme er så vrient... morro og expemintere med Filtere i felt og syns jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå