Gå til innhold

Min Dell 9300 når nye høyder :- )

hifiking

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bilder kommer straks,

Whiteboxpris er 2653,.

$400 er 2670,-

Synes det er sånn passe likt jeg da, og i de $400 er frakt inkludert.

Er oppe i 7606 3dmark05 nå.

Dell norge er det ingen vits i å snakke med engang. De vet mindre en ingenting om pc'ene de selger, utover det som står på arket foran dem. De vet at et 7800gtx ikke passer i en 9300 fordi det ikke står på oppgraderingsarket foran dem. De har ingen interesse utover jobben, og bryr seg katta om deg som kunde utover det de må bry seg. Nå finnes det sikkert en eller annen der som kan litt, men det er garantert ikke han som svarer deg da du ringer :-)

Endret av hifiking
Lenke til kommentar

Her er noen bilder:

Hovedkortet med 7800 uten kjøler, nederst til venstre, sammen med ductapen og heiskortet fra tryvann er joysticksenderen festet til en usbport med bluetoothledningen.

mb.jpg

Et litt uklart bilde av brikken

brikke.jpg

Kjøleren til 7800 som er vesentlig bedre enn 6800 kjøleren, her ser du at det er kopper helt intil brikken. Den andre HD som jeg har i stedet for DVD ligger i bakgrunnen.

kjoler.jpg

Har malt deler av pc'n i matt sort.

sort.jpg

Lenke til kommentar

Den kjøleren så ond ut :p . Men hvordan malte du den da? Ble det bra? Kanskje vi kunne fått noen bedre bilder av malerjobben? Skulle jeg kjøpt en gaming bærbar i dag, hadde jeg gått for whitebox cl77 i hvert fall. Men det er jo en finfin oppgradering til inspironen :)

*ønske jeg hadde en rå bærbar*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...