ostepopp Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Instalerer Windows98 på en Thoshiba Satellite 4030 CDS, har nå holdt på i nesten fire timer og den har bare kommet til 50% på Filec Copy Progress. Estimated time remaining er 323 minutes. Installasjonen ligger på disken. Har installert smartdrv. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Hva er spec-en på maskina? Sjekka HD? Noen feil der? Bad sectors e.l. Høres ut som om det gikk lovlig tregt så sant det ikke er en 486 :smile: Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Quote: Den 2002-09-10 18:36, m-kane skrev:Hva er spec-en på maskina?Sjekka HD? Noen feil der? Bad sectors e.l.Høres ut som om det gikk lovlig tregt så sant det ikke er en 486 :smile: Er ikke helt sikker på specsa. Det er en celeron sak, tror den har 64mb ram. Nå er jeg nesten ferdig å installere...har tatt noen timer kan man si, har kommet til Programs on the Start menu...sjo som det går. Disken kom seg igjennom scandisk under installasjons oppstarten iallefall. Håper den gåt litt raskere etterhvert hvis jeg får sjansen til å installere noen drivere jeg fant på nettet. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 fa**, win98 installerer jeg på 14min... sikker på at maskina er ok? er det en celeron er det sikkert over 233Mhz og da skulle det ikke ta _så_ lang tid... brukte ca 2 +/- timer på en 486sx 25Mhz... Lenke til kommentar
covah Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Prøv å kjør en ordentlig scandisk. Scandisk'en i begynnelsen av installasjonen av Win98 er veldig overflatisk. Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Nå har jeg installert win98 og alle drivere jeg kunne finne. Den går som en 2-386 maskin...Fy å treig. Noen som vet om eller hvordan jeg kommer meg inn i bios? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå